Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Carlsberg kapcsán legutoljára a sörmárka mozis ambient akciója miatt írtam, ám azóta eltelt majdnem fél év. A nagy kihagyás után most azonban újra felbukkant a dán sör neve a külföldi reklámos oldalakon, mégpedig egy óriási keresztelő kapcsán. Mivel a Carlsberg lett az F.C. København focistadionjának fő szponzora, a marketingesek úgy gondolták, hogy egy rendhagyó "koccintással" ünneplik meg a különleges eseményt. A stadion c-közép szektorához ugyanis egy gigantikus sörösüveget vágtak hozzá, ezzel felavatva a Carlsberg-tribünt. Bár a nemzetközi bloggerek nincsenek meggyőzve az akció hitelességéről, szerintem valódi üveg volt, valódi sörrel. Ha így volt, akkor valószínűleg már a szomjas drukkereknek sem kellett kimenniük a büfébe. Ti mit gondoltok?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.