Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ezúton szeretném a Fressnapf marketingeseinek figyelmébe ajánlani ezt a Pedigreenek készült, kanadai reklámkampányt, amely könnyedén bebizonyítja, hogy nem csak a plakát felét kitöltő kisállatfotókkal és a hatalmas betűmérettel melléjük írt fájdalmas szóviccekkel érdemes megszólítani az állatbarátokat. Sőt, ahelyett, hogy csupán időt és figyelmet rabolnánk tőlük, akár adhatunk is nekik valamit, ami a szóviccel ellentétben pozitív benyomást kelt, és amire emlékezni fognak. Például nyújthatunk segítséget egy egészen kézzelfogható problémában, ami szorosan kapcsolódik a hirdetett termékünkhöz.
A Pedigree Chicken & Rice szárazeledelhez, amelynek köszönhetően minden gazdi nyugodt lehet a kedvnece emésztése felől, speciális city light posztereket állítottak fel parkok közelében, amelyek nem csupán reklámfelületként, hanem zacskóadagolóként is működtek. Ezekből olyan zacsikat vehettek ki a gazdik, amelyekbe összegyűjthették a kutyusok végtermékét, közben önkéntelenül is megvizsgálva, hogy az megfelelő-e vagy sem. Zseniális kapcsolás, hiszen a Pedigree épp az egészséges emésztést szerette volna hangsúlyozni, és ehhez nyújtott segítséget egy kifejezetten ötletes és hasznos megoldással.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.