Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hogyan ne reklámozzunk BKV járatokon!

Ha az ember egy összetett, szabálytalan és mindenféle kiálló tárggyal teleszórt felületre tervez reklámot, akkor érdemes azzal egy kicsit közelebbről is megismerkednie. Különben nagyobb lyukra fut, mint a Luke Skywalkerhez riasztott TEK és a hollandok elleni magyar védelem együttvéve. Ha a Szerencsejáték Zrt legújabb kampányának anyagain dolgozó DTP operátor elkérte, vagy ha elkérte meg is kapta volna annak a busznak és villamosnak a stancrajzát, amelyek oldalára fel kellett tennie a kampány kreatívjait, elkerülhette volna, hogy közröhej tárgyává tegye azokat. Persze akkor szegényebbek lettünk volna két zseniális darabbal, és sosem ismerhettük volna meg a lányt, aki ha akar az orrával, ha akar a szemével is tud indexelni. Milyen cuki lehet, ahogy a gyalogosokra kacsint egy-egy kanyarban. Ha jobban belegondolok, nekem így még jobban is tetszik!

Update: Időközben két dologra is felhívták a figyelmemet. Az egyik, hogy korábban Horváth Csaba is áldozatul esett már az indexorrnak, a másik pedig, hogy valószínűleg nem a tervezők a hibásak, hanem a BKV, illetve az a partner, aki a reklámfelületeket értékesíti, mert a stancrajzok teljesen pontatlanok, és nagyvonalúan kihagynak fontos részleteket. Így fordulhat elő, hogy látszólag minden rendben van, minden egyezik, aztán a végén mégis a snicceres ember vágja ki úgy szemmértékre a végső anyagot. Bravó! 

Screen Shot 2012-09-12 at 18.36.52.png


lampaorrulany.jpg

hirvathindex.jpgskandinav.jpg

Címkék: humor

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr514773100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2012.09.13. 15:09:22

honnan tudod hogy nem szándékos? én direkt így csinálnám! :))))

2012.09.13. 16:01:15

igen, az elcsépelt mondás, hogy az a reklám jó amiről minél többen beszélnek

hoppá rézimi 2012.09.13. 18:43:42

@KárászAti: Elcsépelt, és még csak nem is igaz... hiába is próbálja a szakma ezt valós tényként beállítani.

Arculatervin 2012.09.17. 13:52:01

@hoppá rézimi: Hát, nem tudom. Ha azt említem Vámház körút 9.? Mi jut eszedbe róla?

Bánki Donut 2012.09.17. 16:44:59

Nyilván a cikk szerzőjének igazából nem sok fogalma van errőla témáról, hiszen ha lenne, tudhatná, hogy a DTP operátor elkérte a stancrajzokat, máskülönben azt sem tudta volna, milyen magas, vagy milyen széles a felület, hol kezdődhet az embléma, hol van a kerék. Sajnálatos a reklámszakmában az a gondolkodásmód, hogy az ilyen abszurd hibák mögött azonnal a saját kollégáik vagy a konkurencia hibáját vélik felfedezni, de az senkinek eszébe nem jut, hogy a stancrajz nem felel meg a buszok valós paramétereinek, és egyes lámpák, ajtónyitók, szellőzőnyílások helyzete a valóságban akár 20-30 centiméterrel is eltér attól, amit a tervező megkapott. Mivel a stancrajzok célja a pontos tervezés, senki nem fogja összehasonlítani a valóságban egy járművel tervezés előtt. Az orron lévő indexlámpa esetén a stancrajzon a lámpa a kerék tengelyével egy vonalban szerepel, azaz a semleges kék felületre kellett volna esnie. A Ganz csuklós villamos esetében pedig a stancrajz nem jelöl lámpát a csuklók mellett. Valószínűleg a politikai kampány készítője is ebbe a csapdába esett. És akkor még nem említettük azokat az eseteket, mikor a matricát nem arra a karosszériaelemre ragasztják, amelyikre készült, vagy egyenesen másik járműtípusra teszik, mert véletlenül rosszat vittek oda, de ha már ott vannak, valahogy ráragasztják. A cikk szerzőjét kérem szeretettel, hogy a csípős nyelve kieresztése előtt - és update helyett - gondolkodjon egyéb hibalehetőségekben is. Persze tudom, a kollégák ekézése kétes, de kétségtelenük kélyes örömekt okoz.

Az interneten terjengett egy "Domain Fail" nevű kép, mikor buszon lévő webcím fele hiányzik. Az persze senkinem nem tűnik fel, hogy az Ikarusz 260 ra tervezett grafikát az Ikarusz 412-re ragasztották valami okból, ami egy több méterrel hosszabb busz, és az ebből adódó gondokat azzal tetézték, hogy az emiatt félig olvasható headlinet fehér matricával letakarták: www.facebook.com/photo.php?fbid=10150666355552760&set=a.394637702759.171028.730632759&type=3&theater

Ilyen körülmények között, 9 járműtípus közel 50 elemére, lámpákat, rácsokat, felszállásjelzőket, vészmegállítókat, járműszámokat, oldalsó motorház zárakat belekalkuláva is elkerülhetetlen, hogy ilyen abszurdumok keletkezzenek. Pontos rajzok esetén persze ez minimálisra csökkenhetne.

itguy · http://www.szamitogepszerviz.info/ 2013.07.01. 15:44:24

Az index a csaj orrán nagyon vicces :)))

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása