Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ha a Google keresőmezejébe elkezdünk begépelni valamit, az algoritmus a korábbi keresések alapján megpróbálja kitalálni, mire akarunk rákeresni, és a mások által használt leggyakoribb kifejezéseket automatikusan felkínálja nekünk. Ebből jól látszik, hogy az adott szavakat milyen más kifejezésekkel kapcsolják össze a legtöbben. Ezt a mechanizmust használta ki a Dubai Ogilvy az ENSZ nőügyi szervezetének megrendelésére készült sajtóhirdetéseiben. A készítők a Google keresések eredményit tették a hirdetéseken szereplő nők képére, ezzel demonstrálva, hogy is gondolkodunk a nőkről szerte a világban, arról hogy mit kellene vagy éppen nem kellene tenniük. Elgondolkodtató és szép hirdetések, ráadásul nehéz velük vitatkozni, hiszen nem tesznek egyebet, mint szembesítenek bennünket a valósággal.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.