Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szemnedvesítő reklám apukáknak

Bár a legtöbb családban az anyuka az, aki összetartja a dolgokat, ő az, akire a gyerekek mindig, minden körülmények között számíthatnak, rengeteg olyan pillanat van, amikor igazán egy apukára van szükség. Egy apukára, aki bátorít, megvigasztal vagy éppen csak bolondozik és játszik a srácokkal, biciklizni, focizni vagy éppen kötelet mászni tanítja őket. Ezeket a pillanatokat és ezeket az apukákat ünnepli a Dove Men, méghozzá jó érzékkel megfogva az egész témát. 

A film és a kampány még akkor is szép és megható, ha hasonló pozicionálással már a P&G a téli olimpia alatt elindította a Thank you mom! kampányát, ami hatalmas sikert aratott. Apukakánt én ezt simán elnézem, (anyák napján sem arra gondolok, hogy miért nincs apák napja), és örömmel látom, hogy a Dove felnőttként kezeli a célcsoportját, és az Axe-szal vagy akár a parfümmárkákkal ellentétben nem puncimágnesként hirdeti a nekik kínált kozmetikai termékeket. Bár egész más termék és egész más insight, az apukás témában a kedvencem a Robinson's narancslé szpotja, amit sokadszorra is szívesen nézek meg. Talán a Dove is ezek közé tartozik majd, meglátjuk.

2014.06.19. 11:50 reklámbuzi Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr146382219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása