Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bár a legtöbb családban az anyuka az, aki összetartja a dolgokat, ő az, akire a gyerekek mindig, minden körülmények között számíthatnak, rengeteg olyan pillanat van, amikor igazán egy apukára van szükség. Egy apukára, aki bátorít, megvigasztal vagy éppen csak bolondozik és játszik a srácokkal, biciklizni, focizni vagy éppen kötelet mászni tanítja őket. Ezeket a pillanatokat és ezeket az apukákat ünnepli a Dove Men, méghozzá jó érzékkel megfogva az egész témát.
A film és a kampány még akkor is szép és megható, ha hasonló pozicionálással már a P&G a téli olimpia alatt elindította a Thank you mom! kampányát, ami hatalmas sikert aratott. Apukakánt én ezt simán elnézem, (anyák napján sem arra gondolok, hogy miért nincs apák napja), és örömmel látom, hogy a Dove felnőttként kezeli a célcsoportját, és az Axe-szal vagy akár a parfümmárkákkal ellentétben nem puncimágnesként hirdeti a nekik kínált kozmetikai termékeket. Bár egész más termék és egész más insight, az apukás témában a kedvencem a Robinson's narancslé szpotja, amit sokadszorra is szívesen nézek meg. Talán a Dove is ezek közé tartozik majd, meglátjuk.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.