Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ökörség? Hát persze? Prosztó? Az! Felfigyelnél rá, ha egy ruhamárka boltjában ezzel csalogatnának? Naná, hiszen itt is rákattintottál. Pontosan ilyen reakcióra számítottak a Diesel marketingesei Indiában, amikor az egyik bolti promójukra azt találták ki, hogy a 150 dollár felett vásárlások mellé egy ilyen hasznos kis ajándékot adnak. Ahogy azt várni lehetett, a limitált példányszámban legyártott ajándéktárgyak nagy figyelmet generáltak, rengetegen tértek be a boltba, hogy megnézzék, pontosan miről is van szó. Ha meg ott jártak, biztos vettek is valamit, talán épp annyit, hogy egy ingyen örömszerző térdalátét is becsusszanjon a papírtáskába. A célcsoport biztos zabálta az ötletet, ami a Diesel BE STUPID kampányához is szépen passzolt. A dobozán lévő szövegeket is érdemes elolvasni, amiről itt egy nagyobb kép). Térdre ugyan nem borulok az alkotók előtt, de egy elismerő biccentést azért megérdemelnek. via:adsoftheworld
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.