Ha eddig lyukat fúrt az oldaladba a kíváncsiság, mert elképzelni sem tudtad, hogy bulizhatnak a kortárs művészek, most a Power Plant torontói kortárs galéria jóvoltából végre csillapíthatod a tudásszomjadat. A galéria print reklámjain a minden évben megrendezett, Kanadában igazi eseményszámba menő partyját népszerűsítik, ahol a hirdetések alapján elég jó lehet a hangulat. A másnaposan egy női szobor mellett ébredő férfit megpillantva már rázott a nevetés, de a selyemzsinórral körülkerített mattrészeg figura még rátett erre egy lapáttal. A legjobban mégis talán a piszoárba könnyítős print tetszik, amely
Marcel Duchampra és az általa 1917-ben Forrás, illetve a
Fürdőszoba Buddhája címmel kiállított piszoárra utal, vagyis megértéséhez kell némi előismeret, amivel viszont a célcsoport egészen biztosan rendelkezik. Jól átgondolt, önirónikus reklámok, amelyek a célközönségnél, vagyis a kortárs művészeteknél, és a jó bulikra fogékony torontóiaknál biztosan jó fogadtatásra találtak.
forrás:
trendhunter