Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nem azért posztoltam ki én is a Kreatív magazin webkettes ügynökségi térképét, mert előkelő helyen szerepelek rajta (dehogynem), hanem mert érdekes egy kicsit nézelődni a buborékok között. Bár a pöttyök méretét nem minden esetben értem, ez a kis ábra (amit ígéretük szerint a visszajelzések alapján folyamatosan frissítenek majd) jól mutatja, hogy a social média még elég idegen terep az ügynökségek számára. Itthon csak néhány pozitív példa akad, a többiek nem igazán mozdultak még el ebbe az irányba. Persze az is lehet, hogy ez egy tudatos döntés, és sokan úgy értékelik, hogy egy ügynökségnek nincs itt keresnivalója, és komolyabb hangon kell megszólalnia, amire a saját felület sokkal alkalmasabb. Ennek viszont az ellenkezője látszik a nemzetközi trendekből, ahol a cégek bátorítják az alkamazottakat a megjelenésre, és ők maguk is igyekeznek aktívan részt venni a folyamban. Szerintetek ott kell lenni a twitteren/facebookon/tumbleren vagy koncentráljon egy ügynökség "komolyabb" dolgokra? Mit hiányoltok az ábráról, vagy mivel nem értetek egyet?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.