Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Vajon hogyan lehet rávenni a fiatalokat arra, hogy a számítógép előtt döglés helyett a – sokuk számára unalmas – futást válasszák? Ezt a kérdést tette fel magának a Nike holland ügynöksége is, akik egy igazán ötletes és közösségi megoldást találtak a problémára. Létrehoztak egy geo-graffiti alkalmazást Facebook-ra, amiben a vállalkozó kedvűek saját graffitit tervezhetnek Amszterdam utcáira. De ahhoz, hogy ténylegesen ki is “festhessék” azokat, végig kell futniuk a kiválasztott helyeken és barátaikat is erre kell buzdítaniuk. A Take Mokum elnevezésű applikáció a meglévő Nike+ GPS-es mobilalkalmazással együtt képes lekövetni a futó mozgását és aktuális helyzetét. A kampány alatt így számos érdekes figura és alakzat született, melyeket megnézhettek az összefoglaló videóban.
Manapság egyre többször merül fel az igény olyan kampányokra, melyek összekötik az online világot az offline-nal. Az elmúlt években sokféle megvalósítást láthattunk, melyek közt a Nike akciója tökéletesen megállja a helyét.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.