Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Rendkívül látványos ambient akciót készített az ASICS egy New York-i metróaluljáróban. A sportcipőket forgalmazó márka egy 15 méteres videófalat állított fel egy forgalmas átjáróban, ahol az emberek versenyt futhattak egy híres amerikai maratonistával, Rayan Hall-lal. De míg a kihívók valódi járókelők voltak, addig a híres sportoló csak a videón futott – elég komoly tempóban. Ettől függetlenül rengetegen próbára tették magukat, sőt, még maga Ryan is felbukkant és futott egy versenyt virtuális másával. A kampány a múlt hétvégéi maraton apropójából készült, mivel az ASICS volt a verseny egyik fő támogatója. Nekem nagyon tetszik az ötlet, mindig öröm látni olyan szponzorációs megoldásokat, amik túlmutatnak a molinókon és a sátras kitelepüléseken. Egy próbát én is biztos tettem volna.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.