Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Megvan a maga bája, amikor egy ötletes reklámmal azt reklámozzák, hogy valahol kevesebb vagy éppen egyáltalán nincs reklám. A FoxMovies csatorna éppen ezt tette, ráadásul nem bízták a véletlenre a hatást, mert rögtön páros oldalakat vettek meg, sőt közéjük még egy plusz kamu hirdetést is elhelyeztek. Hogy miért? Mert szerették volna egy ötletes megoldással demonstrálni, hogy náluk nem szakítja meg a filmélményt a tolakodó reklám. Nem kell attól tartani, hogy Ripleynek addig kell farkasszemet néznie a savas leheletű aliennel, amíg lemegy a legújabb, ph-semleges hatású fogkrém reklám, Neónak nem kell egy autóhirdetés miatt megmerevednie a Smith ügynökkel vívott harc közben, és a Hollywoodlandet is anélkül élvezhetik a nézők, hogy valaki platinaszőkére akarná festeni a haját.
Ezt úgy mutatták meg, hogy a film egy ikonikus jelenetét egy páros oldal két felén helyezték el, közéjük pedig egy kitépett oldalt tettek, amelyen jól láthatóan valamilyen kamu termék kamu reklámja szerepelt. Éppen úgy távolították el a nemkívánatos reklámokat, ahogy azt a filmek közben is teszik, hogy ne zavarják meg vele a szent filmáhitatot. Eszméletlen nagy ötlet, különösen, hogy sikerült a sajtóhirdetés formátumból valami egészen újat kihozniuk. Nem lennék meglepve, ha viszontlátnánk majd ezeket is a reklámfesztiválokon.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.