Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az az üzenet, hogy ittasan ne vezessünk, mindenkinek a könyökén jön ki, és nem hogy nem hat az újdonság erejével, de néha már kifejezetten idegesítő tud lenni. Ezért érdemes legalább a megfogalmazásban újszerűnek és eredetinek lenni. Ez a Mattelnek és ügynökségének a mumbai Ogilvynek ezúttal tökéletsen sikerült. A cég, amelynek egyik legnagyobb márkája a Hot Wheels a kisautókat használta fel a balesetbiztonsági üzenet becsomagolására. Együttműködtek az egyik legnagyobb klubbal és a szórakozni érkező sofőröket egy összetört kisautós kulcstartóval ajándékozták meg, amelyeken arra hívták fel a figyelmet, hogy már egy kis alkohol is elég egy nagy balesethez. A megfelelő pillanatban kapott impulzus és a kellően érdekes kivitelezés szerintem elég volt ahhoz, hogy az esetleg bizonytalanokat visszatartsa az ittas vezetéstől, és ha megőrizték a kulcstartókat, később is az eszükbe juthatott az üzenet.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.