Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Vodafone legújabb kampányában egy régi telefonos insight-ot vettek elő és dolgoztak fel. A távól lévő családtag,nincs is olyan távol, hiszen a telefon segítségével tartani tudja a kapcsolatot a szeretteivel. Az, hogy ezt éppen a telefonon a gyereknek mesét mondó szülő történetével tették (mint egy réges-régi Matáv reklám), most kevésbé érdekes. A thaiföldi Y&R legújabb reklámja épp ezt a gondolatot állítja a feje tetejére, és épp az ellenkezőjét állítja. Ők azt hangúlyozzák ki, hogy nincs az a technológia, ami helyettesíteni tudná a közelséget, a szeretet, a közvetlen emberi kapcsolatot. A Yo-appok világában, ahol már nem is üzeneteket, hanem csak apró jelzéseket küldünk egymásnak, ez a gondolat idejétmúltnak és talán túl szentimentálisnak hathat, pláne, ha a reklám története is ennyire direkten célozza a könnycsatornákat. Ennek ellenére valahogy mégis igaznak tűnik a film, és külön elismerésre méltó, hogy egy telekom cég üzeni nekünk ezt, egy kicsit háttérbe tolva a kütyük, appok és ezzel a saját jelentőségét is. ha Cannes-ban nem is fog tarolni, azért kedves reklám.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.