Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nem kevés cinizmussal megáldott és a reklámosok életét nagyon jól ismerő bennfenntes blogra bukkantam minap, amelyen zseniális érzékkel szedik össze azokat a dolgokat, amelyeket egy tipikus reklámos szeret. A Things Marketing People Love egy viszonylag gyakran frissülő blog, tele van igazi telitalálatokkal, amelyek között van ugyan néhány nyilvánvaló dolog is, a többségük azonban jó megfigyelésen alapul. A reklámosok például tényleg imádják a fekete pólókat, szerintem nem is lehet például kreatívigazgató az, aki be ne mutatná az ügyvezetőnek a legalább 7 darabból álló fekete póló- és inggyűjteményét.
Borzasztóan vonzódnak a fekete keretes szemüvegekhez, mint ahogy a fehér ing-vékony fekete nyakkendő kombóhoz is. Gyengéjük a take away kávé - ha lehet, akkor a mekiből - de a házhoz szállított méregdrága sushit is imádják. Inkább accountokra jellemző a cintányér méretű headphone, amivel úgy néznek ki, mint egy ferihegyi légiirányító, egy kreatív pedig nem kreatív iPod nélkül, amit lehetőleg egy bazinagy hangfalhoz csatlakoztat, hogy mindenkinek bemutassa kifinomult zenei ízlését.
Itt van aztán a kreativitás kinyilvánításának és kiélésének elsőrangú eszköze, az arcszőrzet, amelyből olyan variációkat tudnak kihozni, hogy Dalí is megirigyelhetné. A díjak, Moleskin mappák és Copic filcek iránt is olthatatlan vágyat éreznek, imádnak flip-flop papucsban munkába menni, és szívesen teszik ezt lehetőleg méregdrága biciklivel. Nem azt mondom, hogy ez mind igaz úgy általában mindenkire, de biztosan magatokra ismertek majd egy-két dologból. Most nézzen magába mindenki, és számolja össze, hány dolog van fenn a blogon, ami nála is betalált. Ha nem elég, akkor tessék belehúzni, ha pedig van még, amivel kiegészítenéd a listát, ki vele!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.