Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bizony, én már csak olyen öreg vagyok, hogy amikor ezt a svéd dohányzásellenes reklámot megláttam, egy réges-régi, Sas István rendezte reklám, a Ciki a cigi! (uhh..) ugrott be először, amiben a főhős operettbe illő jelenetben énekli a címben is szereplő sort. Mentségemre szóljon, hogy egy hasonlóság azért van a két film között, mégpedig az, hogy egyformán hatástalanok. A svéd szpotban valami elképesztő látványossággal mutatják be azt az ezerszer elcsépelt metaforát, hogy ha rágyújtasz, tulajdonképpen a saját testedet gyújtod meg egy hanyag mozdulattal.
Ezeket a képeket nézve viszont nemhogy nem akarnak majd leszokni a svéd tinik, de kifejezetten kedvet kapnak majd a cigizéshez, a film nem elrettentő, sokkal inkább valami cool videoklipre hasonlít. Az elborult zene (aminek szövege sem kevésbé őrült: "I'm naked. I'm numb. I'm stupid. I'm staying. And if Cupid's got a gun, then he's shooting. His bang. You're my drug. We live it. Your drug. You need it. Reload.") csak fokozza ezt a hatást. Éppen úgy, ahogy a retro reklámban a motoros teszi, amikor hanyagul kiveszi a másik vagány szájából a dekket.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.