Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A múlt héten írtam két Miami Ad School tanonc vizsgamunkájáról, az orosz “Facebook” rulett alkalmazásról, ami bár csak elméletben létezett, mégis az egész világ a csodájára járt. Úgy tűnik, tudnak valamit odaát az ifjú kreatívok, mert ismét előhúztak egy pompás ötlet a tarsolyukból. Ezúttal is egy fiktív kampányról van szó, ráadásul ugyanúgy egy alkoholmárkának, de vodka helyett most a Heinekennek.
Az alapötlet itt is roppant egyszerű, kombináld a valóságot a Facebook-al és máris valami érdekeset kapsz. A srácok feltették maguknak a nagy kérdést: mi lenne, ha át tudnád hívni a haverokat, csupán azzal, hogy kinyitsz egy sört? A megvalósításhoz nem kell más csak egy spéci sörnyitó, ami bluetooth-on keresztül rácsatlakozik a Facebook profilodra. Csak ki kell nyitnod egy üveget, a söröd pedig automatikusan létrehoz egy Facebook eseményt, amire jelentkezhetnek a haverok. Akinek a legtöbb ismerőse igazolja vissza a bulit, az nyer egy rekesz Heinekent a következő heti partyra.
Bár vannak még tisztázatlan részek, úgy gondolom, hogy ebből az ötletből is ki lehetne hozni egy nagyon jó kis viral kampányt. A Heineken helyében én mindenképp lecsapnék rá!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.