Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Míg Budapesten többnyire csak peron plakátra, oldalfal reklámra vagy balusztrádra futja a márkáknak a metróban, addig New Yorkban egy egész metrót is felhasználnak egy reklámra. Pont ez történt pár napja a Nagy Almában, ahol az HBO legújabb sorozatát, a Boardwalk Empire-t népszerűsítették egy nosztalgiajárattal, egy kb. 80 éves metróval.
A Boardwalk Empire egyébként az HBO idei második látványos és igen drága nagy dobása, egy olyan sorozat, aminél nem nagyon spóroltak semmin – beleértve a marketingkommunikációt is. Az 1920-as években játszódó filmben állítólag olyan részletességgel jelennek meg az akkori hangulatok, hogy az ember nem nagyon tud kikerülni a hatása alól. Valószínűleg ez volt a cél a metróval is, amit úgy fényképeztek a helyiek, mint ha turisták lennének. Jár a piros pont az HBO-nak.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.