Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A reklámosok szívesen dolgoznak olyan karakterekkel, akiknek a megítélése egyértelműen pozitív vagy negatív. Így aztán nem csoda, hogy a gonosz, népnyúzó karaktert Ahmenidzsád vagy éppen Kim Jong Il mellett éppen Kadhafiban találták meg. Az utóbbi években nem egy reklám készült az ő képének nem egészen legális felhasználásával. Ezek között van teljesen érthető, a szabadságjogokért és szólásszabadságért küzdő társadalmi célú hirdetés mint például a bevarrt szájú Amnesty International kampány vagy a Society for Human Rights nevű szervezet egértől megijedt sajtóhirdetése.
A France 24 kampánya is őt használta reklámarcnak, hogy hirdesse a Twitteren is elinduló hírszolgáltatását, de a legfurcsább mégis talán egy ausztrál biztosító húzása volt, aki a líbiai diktátor személyével hirdette életbiztosítási ajánlatait. Nem tudom, mekkora sikere volt a kampánynak, de azt igen, hogy ha volt neki, az most sokat fizet. Én a magam részéről mindenesetre nem bánom, hogy kevesebbet látom majd az aktuális hirdetésekben, lesz helyette még sajnos elég behelyettesíthető gonosz szert a világban.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.