Az egyetlen, amit nem tudok megbocsátani neki, az Janet Jackson átszúrt, löttyedt mellének kivillantása volt, ezt leszámítva nekem közömbös az 'N Sync angyalarcú böngyörkéje. Ennek ellenére el tudom képzelni, hogy rengetegen vannak szerte a világban, akik szívesen látnák őt meghurcolva, egy falnak csapkodva, tökön vágva, vízbe lökve, a földön vonszolva, egy autó ajtaját leszakítva, majd ugyanazzal fejbe vágva. Nekik sok örömet fog nyújtani a Pepsi legújabb promóciós szpotja, amiben szó szerint értelmezték a nyereményakciót hirdető reklám fősorát, vagyis hogy minden korty Pepsivel közelebb kerül hozzád Justin. Ahogy a főhős lány egy szívószállal szippantja magába az üdítőt, úgy kerül hozzá egyre közelebb rajongásának tárgya, mintha csak egy óriási porszívóval szívná magához az ő Justinját.
Ez a film is jól mutatja, hogy tőlünk nyugatabbra már rájöttek arra, hogy egy reklámban nem csak úgy lehet celebritásokat szerepeltetni, hogy azok élettelen bábukká változzanak át, amelyek a kellő pillanatban megrázzák kondicionált hajukat, hitet tesznek a mosópor fehérítő hatása mellett vagy éppen fahangon alánarrálják magukat, amint külföldön neteznek az anyukájukkal. Rájöttek arra, hogy csak úgy maradhatnak hitelesek egy alapvetően ciki reklámszereplés ellenére is, ha képesek magukon nevetni. Ha nem ragaszkodnak görcsösen az imidzsükhöz, hanem bevállalják, hogy ciki helyzetben mutatják őket, mint ahogy azt Madonna is tette egy emlékezetes BMW reklámban, amiben összepisilt nadrággal borították ki a kocsi hátsó üléséről a rajongók és fotósok hada elé. A látszólag nevetségessé tett sztár éppen ettől az öniróniától válik emberivé, szerethetővé, és így maradhat hiteles. Nem úgy, mint Esztergályos Cecília a Tesco filmjeiben.
A linkelt filmecskét most nem látom a céges tűzfal miatt :o(, úgyhogy csak annyit tennék hozzá, h Madonna nem utolsósorban azért vállalta el azt a szerepet, mert azt a filmet egy Guy Ritchie nevű overhype-olt angol fickó rendezte, akit akkoriban vett férjül. Lehet továbbá, hogy a markáns arcélű Clive Owennek is volt benne szerepe? :o)
ehhe, jó reklám. Justin egy bírni való fickó, mégha nyáladzó együttesben is volt. Látta valaki a "Dick in a box" videót a YouTube-on? Az valami állat, vicces ez a srác. Ajánlom mindenkinek megnézésre!
nem vagyok egy celebvilagban jartas egyen, de sose ertettem miert utaljak ezt az embert. az oke, ha valakinek nem szimpatikus minden ok nelkul, de hogy kimondottan utalni… en lattam tole par nem zenei jellegu komedias klipet, akar snl-bol, es szerintem azok szinvonalasak, es bevallalosak.
azt szinten nem ertem, hogy mitol alazos ez a reklam? a csaj nem azert vonszolja vegig a varoson, mert utalja es egy fos, hanem eppen ellenkezoleg. vagy ha valakit "szetszednek szeretetbol" az ciki? amugy ami fejbevagja a vegen az egy hdtv, nem a kocsiajto, es ha nem tevedek a pali aki a szoke parokajat fesuli az andy samberg, a mar emlitett dick in the box masik foszereploje.
Nekem egy árnyalatnyit más a véleményem, mint amit a bejegyzésedben sugallsz. Szerintem abszolút nem megalázó ez, sőt, Justint többek között azért is kedvelem nagyon, mert egyike azon sztároknak, akik kimondottan imádják az ilyen laza dolgokat. Lehet szeretni vagy nem szeretni a zenéjét, vagy ahogy énekel, de az elvitathatatlan, hogy laza a srác. Sőt, természetes, épp olyan, mintha a szomszédunkban lakna, csak épp jó pár dologhoz van nem kis tehetsége.
A Pepsit mint italt ettől nem kedveltem meg. Viszont a Dick in a box-ot megnézem, már sokat hallottam róla. :)
Van tüdeje a csajnak... Azt már nem mutatják, mi lesz, ha Justin feláll, leporolja magát, és a csaj meg kiköpi végre a szívószálat... De az biztos, Justin kárpótolva lesz a sok... hm... szívásért!
Erre mondom én, hogy reklám!
A szánalmas magyar mosópor, meg mittomén milyen reklámokkal összevetve fényévekkel jár előttük. Franc se tudja, hogy ki ez a tag, akit ennyire rühell it pár ember, de egy biztos; szénné röhögtem magam, amíg néztem. Egy reklámban pontosan ez a lényeg. Itt nem arról szól, hogy valami celeb, vagy nem celeb szerepel benne, hanem az, hogy emlékezetes marad-e a reklám, beszélnek-e majd róla az emberek. Ezt kellene ezeknek a satnya magyar "marketing szakembereknek" végre megtanulniuk. Nem baj, ha röhög az ember a reklámon, ha emlékszik rá!
nagyon jó!! amúgy én sem kedveltem JT-t, de miután láttam a dick in a box-ot, rájöttem, hogy nagyon jó humora van. az meg más lapra tartozik, hogy nem szeretem a zenéjét, de azt nem vitatom, hogy profi a gyerek.
"Bassza meg, a jó ötletekhez nem amerikainak lenni !!!"
Igen, csak manapság nem azok gyártják az ötleteket akik kreatívok, hanem akik elég magasra nyalták fel magukat. Azoknál pedig egy darab kőben is több a kreativitás. De tökmindegy, mert egy fogyasztóréteg bekajálja, ha hozza a pénzt akkor nincs gond. Silányulunk kérem, silányulunk....
akik utaljak a JT-t, azoknak kicsit arnyaltabb lenne a velemenye, ha a zenecsatornak (amiknek ez elvileg profilba is vag) a nulla szinvonalu reality musorok helyett tobb interjut, koncertfilmet vagy barmi olyan musort adnanak, ahol a zenei elet figurai kicsit kozelebb kerulnek a hetkoznapi emberhez.
nehanyan meglepodnenek, hogy egyik-masik hiresseg mennyire jozan gondolkodasu, akirol az ember a kinezete vagy mas egyeb alapjan nem is gondolna, es persze jopar pelda van ennek az ellenkezojere is.
Nekem is tetszik!
A fiúk általában rutinból nem szeretik a Justinféléket, a lányok meg általában rutinból szeretik. :)
Ezért aztán telitalálat a választás. Amúgy persze ezen felül van még más telitalálat is a filmben.
És szerintem sem alázás.
Azt meg nem értem, hogy miért kezd valaki úgy egy kommentet, hogy "amúgy én nem bírom ezt a csávót, de..." Érdekes ez most?
kohlhaas mihály:
@Bánki Tamás | DrLinkedin.hu: Sőt kőfaragók és balett táncosok is. Vakok mesterlövészek, siketek z... (2020.03.31. 18:02)Kerekesszékes parkolófoglalás Pesten
Dauda András:
20-30 éve nem volt még Profi jóember!
És akkor még biztos nem volt amikor 3,60 volt a kenyér, mert... (2019.06.15. 15:30)Klárikám, Gyurikám, ez profi volt!