Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Namost. Ezt a filmet nézve nagyobb zavarban vagyok, mint Gangxta Zoli a Popdarálóban. Hogy is lehet egy ilyen reklám értékelését elkezdeni? Az, hogy a Zune lejátszónak egyre vadabb és elszálltabb kampányai vannak, már nem meglepetés, hiszen a Microsoft részéről ez egyfajta taktika volt. A Zune Arts kampányban úgy próbáltak meg az iPod mögött évszázados lemaradásban lévő brand mögé értékeket pakolni, hogy szabad kezet adtak mind az ügynökségnek, mind pedig a művészeknek, akik sokszor már az érthetetlenség határát súroló, néha viszont egészen zseniális animációkat raktak össze. Ezekből a zune-arts.com oldalon találhat mindenki, amennyit csak akar.
De az a film, amivel most rukkoltak elő, nehezen sorolható be bármiféle kategóriába. Nem tudom, hogy csak nem vették észre, mekkora bődületes ökörséget csinálnak, vagy éppen az volt a cél, hogy bármi áron kreáljanak valamit, amire az emberek felkapják a fejüket. Bármi is legyen a valódi ok, az biztos, hogy a seggéből festéket fosó szakállas emberre még jó sokáig emlékezni fogok. Hogy ez a Zune-nak jó-e, abban már nem lennék olyan biztos. Ha valaki esetleg fel tudja fejteni ennek a reklámnak a szimbolikáját, az a vendégem egy kézcsókra.
Update: Megoldódni látszik a rejtély. Közben kiderítettem, hogy ez egy magát függetlennek valló csapat, a Sibling Rivalry filmje, amelyhez az ő közlésük szerint nincs köze a Microsoftnak. Ez most vagy igaz vagy nem.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.