Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Microsoft Laptop Hunters sorozatáról inkább nem is ejtenék szót, mert padlón fekvő ellenfelet csak Fradi-Újpest meccsen szokás rugdosni. Az Apple-ellenes hirdetések épp annyira fantáziátlanok, mint egy sebtiben összedobott Teleshop reklám az aranykeresztes fülbevalós, pedofil nagypapa külsejű Horst Fuchs úrral a főszerepben. Ettől persze akár még sikeresek is lehetnek, de kreatív szempontból egytől-egyig hervasztóak.
Nem teljesen értem, hogy az új-zélandi Young&Rubicam hogyan is jött a képbe, és hogy miért indítottak odaát helyi fejlesztésű kampányt a Vistának, de jó hogy megtették, mert az általuk kiötlött print kampány azért suvickol egy keveset a redmondiak megkopott becsületén. Ha le nem is estem tőlük a székről, ezek a hirdetések legalább szellemesek, és gondolkodó lényekkél kezelik a befogadót. A dodgem a garázsban vagy a felfújt ugrálóház egész jópofa ötletek, és hatásosan mondják el a Vista üzenetét, vagyis hogy a program segítségével vidámabbá varázsolhatjuk az otthonunkat.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.