Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Volvo új kampányában két figyelemreméltó dolog is van. Az egyik az alapötlet, amelynek lényege az, hogy a bemutatásra váró, így a nagyközönségnek hivatalosan még be nem mutatott új Volvo S60-as tesztelésére egy vak művészt, Esaraf Armagant kérték fel. Ha egy képzavarral akarnék élni, most azt mondanám, hogy az ő szemén keresztül ismerhetjük meg az autó részleteit, ugyanis a kocsit az ő rajzain, festményein láthatjuk elsősorban, amelyeket a kocsival való megismerkedése során összegyűjtött élmények alapján rajzolt. A másik, számomra legalább ilyen érdekes része a kampánynak az, hogy a világtalan művész munkáit, illetve az azokról készült videókat nem egy külön miniszájtra pakolta fel a Volvo, hanem a Volvo facebook oldalára. A film végén is ez van feltüntetve, nem pedig a Volvo hivatalos weboldala, azaz ők már rájöttek arra, hogy nem a potenciális vásárlókat kell az oldalukra csalogatni, hanem nekik kell odamenni, ahol a fogyasztóik amúgy is vannak. Nézzétek meg az oldalt, tanulságos. (Azért az "Ígérem, nem nézek oda" mondatért kijárna a szövegírónak 25 botütés. Ha szeretné, lehet fehér bottal is).
via: greatads
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.