Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A múltkor már szerepelt itt a blogon a svéd Volkswagen által támogatott kampány, amelynek az a célja, hogy megmutassa, az embereket úgy lehet rávenni a magatartásuk megváltoztatására, ha a kötelező, unalmas dolgokat szórakoztatóvá alakítjuk. Ennek bebizonyítására úgy alakítják át a különböző eszközöket, hogy azok használata örömteli legyen. Először egy lépcsőt varázsoltak át zongorává nyomásérzékelők segítségével, aminek hatására szinte senki nem használta a mellette lévő mozgólépcsőt. Aztán arra vették rá az embereket, hogy gyakrabban használják a kukákat. Ehhez egy mozgásérzékelőt szereltek a szemetesbe, ami olyan hangot adott ki magából, ha valaki beledobott valamit, mintha az üdítős palack egy legalább 100 méter mély lyukba pottyant volna.
Ezúttal is sikerült egy hatásos és látványos megoldással előrukkolniuk. Most a szelektív hulladékgyűjtéshez, azon belül is az üvegek visszacipeléséhez szerették volna meghozni az emberek kedvét. Hogy ezt szórakoztatóvá tegyék, az egyik konténert egy komplett játékautomatává alakították át. A bedobólyukak fölé lámpákat szereltek, a tetejére pedig egy számlálót. A játékos feladata annyi, hogy abba a nyílásba hajítsa az üvegét, amelyik fölött felvillan a lámpa. Ezzel pontokat gyűjthet, és megdöntheti a rekordot, amiért ugyan semmi sem jár, de poénnak mindenképpen jó. Érdemes nézegetni a weboldalukat, mert újabb és újabb ötletek fognak még felbukkanni.
. via:directdaily
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.