Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A legizzadságszagúbb reklámötlet

Gondoltam, maga a poszt címe se legyen kevésbé izzadságszagú, mint a reklám, amiről a bejegyzés szól. A reklámpólót egy személyi edző megbízásából készítette a torontói GJP Advertising + Design stúdió. Nem is nagyon kell magyarázni, hiszen az edzésből eltelt perceket jelölő rovátkák és az idő múlásával egyenes arányban növekvő izzadságfolt mérete egy pillanat alatt átviszik az üzenetet, vagyis hogy itt aztán nincs lazsa. Az izzadság mellett nekem amúgy egy kicsit kamuszaga is van a dolognak, illetve valószínűnek tartom, hogy sokkal inkább a netre, a reklámblogoknak készült a póló, mint valódi használatra. Én egyébként el tudnék képzelni egy eleve izzadt verziót is, milyen jól lehetne szívatni vele a kollégákat. Már persze, ha nincs eleve izzadságszagunk. via: ibelieveinadvertising

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr961535454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hara Mati 2009.11.19. 10:10:15

Már az Arany Pengének is volt ilyen polója és már az is izzadságszagú volt.

Kyle Broflovski (törölt) 2009.11.19. 10:50:27

ezzel "cak az a baj",
h nem izzad így senki...
(csak filmekben)
:DS:D

bys · http://unhub.com/bysman 2009.11.19. 11:48:14

Éreztem, hogy ez lesz posztolva. :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.11.19. 11:52:30

bys
Hogy egy most aktuális rádiós fordulattal éljek: Mert annyira egy hullámhosszon vagyunk!

Külföldi Viktor 2009.11.19. 15:14:17

laposnak mondanám (legalábbis más, büdösségtudományi reklámmunkákhoz képest):
napielet.hu/napi/rovat/reklama/1204/a_legbudosebb_testresz

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.11.19. 15:30:45

Szerintem csak elméletben működik így :)

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.11.19. 16:15:18

Tök sirály, erről tweeteltem én is:) HA sqUash, ha futás, a legjobb az IZZADÁS!:)

Chalabre (törölt) 2009.11.19. 16:53:32

És a póló méretének növekedésével, csökken a beosztások szakasza? Én azt tapasztaltam, hogy minél nagyobb, testesebb, hájasabb valaki, annál gyorsabban izzad.

Milyen fajta és szintű edzés beosztás-sora látható a polón? Egy futó vagy egy lábgépező stb pólója?

Akárhogyis undorító. Még izzadságszag nélkül is, pusztán a látványtól elfanyalodik a képem, rossz érzéseket vált ki belőlem. Az jóóó?

pepita ofélia 2009.11.19. 17:02:59

Nem veszek, mert én pl egyáltalán nem izzadok, bármennyit is gyúrok (vaze ), a férjem se kap karácsonyra, mert ő meg alkarra izzad.Vagy van hoszúújjú is? Az érdekel.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása