Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A Való világnak való reklám

Amikor először láttam a Való Világ negyedik szériáját beharangozó szpotot, nem hittem a szememnek. Nem értettem, mire lehet jó ez a szinte szándékosan vacak, lapos, kiszámítható és közönséges reklám. Aztán rájöttem, hogy igazából nincs is ezzel nagy baj, hiszen nem lehet elválasztani a reklámot attól a terméktől, amit reklámoz. Márpedig a Való világ pontosan ilyen, a reklám nem ígér mást mint amit a műsor majd nyújtani tud. A sztori, már ha annak lehet ezt nevezni, rém egyszerű. Papa és mama mennek hazafelé, majd egy útfelbontás zárja el az útjukat. Itt egy feltűnően visszataszító munkás áll eléjük, aki miután az ijedtségtől kiesett a Cobretti felügyelőt megszégyenítő hanyagsággal a fogai között tartott fogpiszkálója egy hegyeset köp az éppen feltört aszfaltra.

A Szeszélyes évszakok legsötétebb időszakát idéző poénok azonban csak ekkor kezdődnek, van itt kipottyant protézi, izmos csippendélekkel kacérkodó granny, majd a végén a slusszpoén, a kantáros gatyás, kacsintgató munkáslegény a volánnál. A politikai korrektség miatt a másik filmben a nagyfater is választhat magának egy bögyös légkalapácsos lányt, így ő sem marad ki a jóból. Azonban a legidegesítőbb a reklámban mégsem ez, hanem hogy ennyit sikerül kihozni egy olyan fasza és gazdag kampánysorból (Most mindenről te döntesz), amiért minden, akciós kamatlábakon, intelligens mosóporokon és immunrendszert erősítő molekulákon szocializálódott kreatív sírva mondana köszönetet. Nektek bejön ez a vv-égtelenül eccerű reklám, aminek egyetlen pozitívumaként talán azt lehet elmondani, hogy pont olyan, mint amilyen maga a műsor? Szavazzatok, amíg stohlosan az ujjaimmal T alakban meg nem érintem a kezemben lévő segédkártyákat! Indítom az órát, emelem a búrát, most!

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (2,1/5)

Címkék: tévé reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr912451254

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szex & Valóságshow I: VV Frenki és Szilvi 2010.11.19. 10:23:41

Korábban már bemutattuk a Való Világ lányainak műsor utáni aktfotóit, most pedig áttérünk a műsorok közben készült videókra, nagy szeretettel dedikálva Szalai Annamáriának. A VV4 holnap indul, így kikkel is kezdhetnénk másokkal összeállításunkat, mint...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

profdgr8 2010.11.16. 11:19:07

Az előző Való Világ műsorok ténleg nagyon gyengék voltak, talán az első érdekes volt de csak azért mert új volt még a " hazai piacon". Tipikus reklám szerintem, semmi nagy extra nincs, úgy érzem több reklám keveréke...koppintás... nah de a szakma megengedi... azonban nagy ellentét van a reklám és az azt reklámozó műsor között. Úgy érzem és látom, hogy a mai trend és életstílus pont az ami a szpotban megy, ez a valóság! A világ kifordult magából és azért zabálják annyira az ilyen típusu reklámokat mivel a valóságot, a mindennapi élet kivánságait, vágyait, történéseit jeleníti meg. A műsorban azonban teljesen elrugaszkodott dolgok történnek, kevésbé "igaziak" valósak. Nah de ki hogy látja. Poénos az és sajnálom az öreget,hogy neki nem jutott jó bögyös lány, de az már a reklámban túlzás lett volna, plussz a világban sem jön mindenkinek minden össze,mindenki nem lehet boldog ahogy a reklámban sem. EZ A VALÓ VILÁG!!!

ohlajos · http://olajhaz.hu 2010.11.16. 12:12:43

Ezt a reklámot már többször sikerült látnom félig-meddig a tv-ben, de eddig sosem vártam meg a végét, így nem is tudtam, hogy mit reklámoz egészen a mai napig. Való világhoz teljesen jó szerintem :)

Ketszeri 2010.11.16. 12:26:45

- Felfigyeltél rá
- Tudod mit reklámoz
- Megjegyezted
- Véleményed van
- Beszélsz róla
- Megosztod a neten

Ki kívánhatna ennél többet egy reklámtól?

Betti20 2010.11.16. 12:42:26

Szerintem ez a reklám nagyon találó a Való Világhoz, üzenete az hogy a mai világban már semmisem elképzelhetetlen, minden megtörténhet.
A reklám amugy jópofa,humoros,nekem tetszett, szerintem sikerült közvetítse az üzenetét.

anemic royalty 2010.11.16. 12:51:52

Reklámbuzi, gyakorlatilag szó szerint azok a gondolatok jutottak eszembe amikor láttam, mint amiket leírtál.

Kétszeri: MO legnézettebb tv-jének saját promójától azért többet lehet és kell is elvárni. Egy ilyen insightból a lehető legrosszabbat hozták ki, én azt gondolom. Közhelyes, semmitmondó. Ha már ennyit áldoztak rá, sokkal jobb lehetett volna.

És hogy működik-e? Igen. AZért mert ilyen? Nem.
Azért mert állandóan ezt nyomatják a kb. másfél millió nézőnek? Igen.

Egy jó része van, a Sweet dreams Manson féle feldolgozás zenéje. Az csillagos ötös :)

Ja és bocs:
Tényleg ez való a világhoz.

:)

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2010.11.16. 13:30:47

Gagyi reklám, de láthatóan szándékosan az, szándékosan giccses meg túlzó. Nekem végül is tetszik, és amit reklámoz, az is egy bulvármocsok lesz, szóval éppen illik hozzá.

jubilleum 2010.11.16. 14:04:49

Ez jutott eszembe :D
Push me
And then just touch me
Till I can get my satisfaction

nikk rivers 2010.11.16. 14:22:26

a légkalapácsos csajok annyira hiteltelenek,
abban a verzióban még a gagyi is megbukik.

carlo74 2010.11.16. 14:43:36

az első magában szar.
a másodikkal együtt tizes skálán 7es minimum.

carlo74 2010.11.16. 14:44:38

ehhez a világhoz való :)

A Kárpátok Ostora 2010.11.16. 14:56:35

@Ketszeri: Pl. hogy a néző kedvet kapjon a termékhez.

Ketszeri 2010.11.16. 15:19:03

@A Kárpátok Ostora: következtetés: nem neked szól.

alienslive 2010.11.16. 15:32:23

@jubilleum: ezzel nem vagy egyedül. Ráadásul még csajos verzió is van ebből...

petya.bacsi 2010.11.16. 16:08:03

Ehhez a műsorhoz ilyen reklám illik. És ezzel tulajdonképpen mindent el is mondtam a műsorról és magáról a reklámról is.

randomuser1 2010.11.16. 16:18:18

szerintem jó reklám, nem akar semmit mondani, minden közhelyes karakter, gicss-elem saját magáért van a helyén, remek autó, felkelti a figyelmet és vége. én azon gondolkodtam el h ki csinálta, milyen terméknek, hol és mikor? mert nem tűnik hazainak meg a valóvilágos rész is csak egy bevágott kép, összefüggés a spot és a termék közt szerintem nincs.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.11.16. 16:22:38

Nekem tetszik! Mivel nem a célközönség szerepel a reklámban
ezért elég figyelemfelkeltő inverz reklám.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.11.16. 16:52:07

Most megint meglesz a primitív, őstulok panelprolik szórakozása.
God bless!

minekez 2010.11.16. 16:57:22

@nick rivers: a fiúk is hiteltelenek, mi a fenét csinál a két légkalapácsos közt a döngölős? :)

ghck 2010.11.16. 16:58:18

Megint lesz valóvilág?!? Jujdejó!

mirikrantz 2010.11.16. 16:58:35

a reklám egyben a műsor paródiája, a marketingesek jól csinálták, pontosan arról szól, amit várhatunk kábé a VV-től, ez alapján a reklám alapján nem áll meg egy "per" sem a csalódott fogyasztók hiába is panaszkodnak majd.

2010.11.16. 16:58:58

Ketszerinek teljesen igaza van. A reklám pedig jó.

Kurayamino 2010.11.16. 17:02:53

a marketingesnek nem lehetett nehéz dolga: benny benassi satisfaction c. videoklip, ötlet lenyúlva, és szarul átdolgozva. nevetséges és gagyi.

misike89 2010.11.16. 17:11:18

Manapság aki RTL klubot néz az lassan rájöhetett arra hogy a legtöbb müsorban a nézöi szavazatok döntenek. pl lásd X faktor.
a reklám végén elhangzó szöveg hogy,, most te döntesz" ara utal hogy majd a nézöi szavazatok fogják eldönteni hogy mi történjen a vilába. Ugyanakkor szerintem a végén lévő szöveg öszefoglalja az egész reklámot, és szerintem ezzel is azt akarják elérni hogy majd amikor elkezdödik a müsor akkor minnél többen szavazanak a különböző események-re ami a vilában fognak történi. És ha ténlegesen ez volt a szándékuk akkor szerintem sikerült is.

chico 2010.11.16. 17:11:28

ultraszar a reklám. Egyetlen poénnal lehetne földobni, ha a papa a narancsbőrös csajok helyett inkább a légkalapácsot akarná, hogy porrá zúzza a kocsiját nagymamástól, macsó fiústól. na az poén lenne, meg életszerű.

egyáltalán, miért életszerű figurákat választottak a reklámba? A lötyögő kondiizmú/hájú bájgúnároknak nem a fizikai munka, meg a légkalapács a tartozéka, sokkal jellemzőbb a fekete bmv, meg a tökig érő nyaklánc. És ha már dögös macákat akartak a spotba, minek mutatják direktbe a kipukkadt szilikont meg a lötyögő narancsbőrt a combjukon? Ennél még a kieső műfogsor is hitelesebb, bár rém gusztustalan.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.11.16. 17:13:20

Autóbuzi szempontból mondjuk nagyon idegesítő ez a reklám. Kisnyugdíjasok oldtimer Citroen DS-sel. Hát a Citroen DS minden, csak nem tipikus nyugdíjas autó. Legalábbis Magyarországon.

AkinekSemmiSemTetszik 2010.11.16. 17:14:08

A kreatív része botrányosan gagyi, de a célját szerintem elérte. Én csak azt tudom elképzelni, hogy nekem azért nem tetszik, mert nem tartozom a célközönségbe.

2010.11.16. 17:21:10

Végre egy jó reklám, nem veszi magát komolyan, felvállalja hogy gagyi és igénytelen, pont mint amilyen a műsor is lesz, nem árul zsákbamacskát- és tudja, hogy ezek ellenére nézni fogják egy-két millióan. :)

nikk rivers 2010.11.16. 17:43:49

@morrisal_: baszki, teljesen igazad van!

Csajos verzióban minek kellett erőltetni az útépítést? Ablakmosósban jobban el lehetett volna őket helyezni, kis vizezés, habozás, szivacsozás, szélvédőrefekvés, vizespóló egyebek...

flippant 2010.11.16. 18:08:23

A reklámkészítők tisztában voltak vele, hogy kurvaország lakosságának 90%-a suttyó így egy nagyon jó reklámot sikerült összehozni megcélozva a panelproli, nyugger és plázacica célközönséget. Igazi profi munka, meghajlok a készítők előtt.

elizon pucsnik 2010.11.16. 18:09:35

pig bráner is lesz ugye?

2010.11.16. 18:19:22

Lehet, hogy meg fogtok kövezni, de az első (faszis) reklám szerintem nagyon állat, nagyon figyelemfelkeltő, messze túlmutat a szokásos magyar reklámszeméten ("omlósz" és társai). Függetlenül attól, hogy mit is reklámoz...
A csajos verzió az erőltetett, halovány árnyéka az előzőnek... egyszóval fölösleges.

Turanga Leela 2010.11.16. 18:25:00

Nekem tetszik,de csak a mamis verzió. A papinál nem értem,hogy miért nem kocsit mosnak a lányok?????!!!

dybbuk 2010.11.16. 18:59:28

teljesen jó a mamis-verzió,saját maga karikatúrája a cucc,az összes jópasis klisé megtalálható...szuper.:)

Samott 2010.11.16. 19:05:37

Teljesen jo a reklam, elsore (amig nem lattam a "termeket") azt hittem valami kulfoldi import cucc. Es igazabol a csajos ut, mert az mar tenyleg teljesen abszurd... a pasis csak alapozas hozza.

azallamenvagyok 2010.11.16. 19:09:29

érdekes, hogy minden reklám, amire egy picit is ráfogható, hogy szexualitáson keresztül szexista (és avagy ahhoz bármilyen nem negatív módon kötődik), ezen a blogon csuklóból (csiklóból?) le van hordva... kéne már egy kis tárgyilagosság, önuralom a reflexek mellé, ha már azt a benn motoszkáló frusztráltságot nem lehet eltűntetni? :)

Allítólag 2010.11.16. 19:35:49

Nálunk ez teljesen életszerű, mármint a jelenet, ugyanez a cég építi a városban a csatornát akié a reklámban a gép, ugyanígy kivágódnak az ember elé az úton és szerencsés esetben lefejeled a kormánykereket ekkor az autódban.
Szerencsére nekem még nincs protkóm azt nem kell visszatenni.
Viszont ilyen csajok nem dolgoznak nálunk az úton.
(Egyébként azért kell a középsőnek döngölni, hogy a szélső újra tudjon mit feltörni.)

skovalsky 2010.11.16. 19:46:01

De jó, hogy nincs tévém még véletlenül se láthatom ezt a szart, mégis tudni fogom kit mikor bsznak meg benne akármennyire nem érdekel. :/

AkarkiJ 2010.11.16. 19:57:47

pár hónapja még egy sima grafikus szpottal reklámozták a vv4-et, ami önmagában nem nézett ki rosszul, de mintha mindenki szabira ment volna, és a portás mondta fel a szöveget, totál lapos élvezhetetlen és gagyi volt

johevi 2010.11.16. 20:03:08

Sablonos, röhejes. Hülye gondolat, hogy "tessék beszélnek róla, beazonosítják" stb. Ezek csak marketinges idézetek, amivel magukat vigasztalgatják. Szerintem még ciki is ha van mihez kötni. Erről fog szólni: csorgó nyál, rezgő picsák, kigyúrt hímringyók, ujabb celebreménységek

bvb09 2010.11.16. 20:06:13

A "granny"-ért faszkorbács jár!

stillman 2010.11.16. 20:12:15

Elég régen figyeltem fel így reklámra, mint erre, kifejezetten tetszik. Szerintem nem is egyszerű: egészen hosszú felvezetés, kifakult filmhatás, ez eleve jó megkülönböztető eszköz, és pont a polgárpukkasztó egyszerűsége miatt nagyon jó.
Jók az arcok, a figurák benne, az összhatás a hangulat. Főleg a duplacsavar, hogy a Való Világ célközönsége ugye nem is ez az idős korosztály, szóval az azonosulás faktor nincs meg egyértelműen. Esetleg tikon ők is nézik, talán mert titkon ők is neonzöld ruhás remegő izmokra vágynak, most pedig megkaphatják.

skaven 2010.11.16. 20:18:18

@skovalsky: mi a fasznak nezegetsz egy reklamokkal kapcsolatos blogot, hogy ha meg teved sincs te retardalt barom? mar harom eve is unalmasak voltak az olyan kommentek amit kinyomtal magadbol, de azert koszi szepen, ugyes vagy.

felka 2010.11.16. 20:21:45

a zenéje tényleg nagyonjó. manapság már azt is meg kell becsülni. kb 1 éve figyeltem fel a fructis samponok reklámja mögöt

felka 2010.11.16. 20:22:55

@felka:
...mögött volt egy nagyon jó zene, nem emlékszik valaki?

nommmi 2010.11.16. 20:29:05

Számomra nem mond sokat. De mindenképp jobb, mint a korábbi reklám sírással és plüssmacis szívekkel.
A reklám akár jó, akár nem, a VV4 fődíját szívesen megnyerném(12 millió forint, egy lakás és egy autó). :P
Úgy tűnik, ha VV logó színe is megújult :D

Loading... (törölt) 2010.11.16. 20:42:44

Reklámzabálóval kell, hogy egyetértsek! Gagyi!

Félelmetes látni viszont, hogy az itteni (nem reprezentatív) hozzászólók többségének tetszik. Igénytelen ország, ízléstelen lakói! Magának a műsornak is ezért lehet létjogosultsága, mert a sok igénytelen, ízléstelen meg fogja nézni, ahogy a győzikét is! A sors fintora, hogy győző még műsort is fog vezetni a VV-ben! Ez mindent elárul. Egy közönség, egy színvonal, ez kell a népnek!

Shame on all of you!

Dave_bloghu 2010.11.16. 20:52:05

@Loading...: a modorkirály megszólalt...

Dave_bloghu 2010.11.16. 20:55:21

amúgy így reklámozzák a profik az ilyesmit: www.youtube.com/watch?v=Zkz2z9xzr3A

pudliho 2010.11.16. 21:03:31

bénán koppintott reklám (benny benassi satisfaction )
Csak nem a geszti "copy&paste" mester keze van a dologban ? hehe

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.11.16. 21:12:57

Jézusom, mi a lócsöcsért néz egyáltalán valaki VV-t??....

Ha egy fűszál növését nézem, már izgalmasabb.

vaffanculo 2010.11.16. 21:19:02

"szerintem sikerült közvetítse az üzenetét"
szerintem sikerült közvetítenie az üzenetét...bazmeg.
Ne keféld meg a magyar nyelvet, mert nem fog szaporodni, bazmeg.
Amúgy a reklám nem annyira rossz, a VV meg sztem egy fos.

pdstudio.info · http://www.pdstudio.hu/ 2010.11.16. 21:23:09

Először azt hittem Benny Benassi Magyarországra jön, aztán rájöttem, hogy ez valójában egy szar reklám.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2010.11.16. 22:07:42

@Jumileumi: Neken is, Benni Bennassini.

@Loading...: Olvasgaass Bűn és bűnhődést, meg Paolo Coelhot, háttérben Mozartot hallgass.

Egon Bondy 2010.11.16. 22:28:59

csak remélni tudom, hogy az előttem írók kizárólag azért nem említették a trash culture fenoménjét, mert torkig vannak vele és legalább annyira elcsépeltnek érzik azt, mint az rtles menedzsment értelmiség, akik reklámszpotjukban próbálnak reflektálni arra a tényre, hogy mégiscsak disznóól bekamerázásával keresik szagtalan pénzünket - de a spot egy pillanatra elhiteti velük, hogy amit csinálnak kicsit olyan, mint amit a mester, Tarantino csinál. ;)

load error 2010.11.17. 00:11:10

Az aláfestő zenével nem tudom mi volt a cél, de Marilyn Manson, mint dögös rockzene az izmos pasikat aláfesteni?
Viszont, ha azt nézzük miről szól a dal valójában: jobb nem is lehetne.

load error 2010.11.17. 00:13:15

"Olvasgaass Bűn és bűnhődést, meg Paolo Coelhot, "

Dosztojevszkij nevében kikérem ezt az inszinuációt. Ami a VV a tévének az Coelho az irodalomnak.

Zsola777 2010.11.17. 01:33:15

"Telefonálj, mert most, hogy az állami tévé elveszi a bevétel jó részét, kell a zseton nekem, meg a mobilcéges haverjaimnak!"

xido 2010.11.17. 06:16:50

Elmondták párszor...a koncepció most az lesz,hogy 3 fős tipus-embereket küldenek be...3 jó csajt,3 jópasit..3 mittoménmit meg 3 másikat...na ezért a 2x3as alfahím/nőstény tartalmú reklám...nagyiék meg döntenek ki esik ki,ki marad bent...ennyi a misztikum...

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2010.11.17. 06:44:24

Nekem tetszik, ahogy a papa rámutat a botjával a csöcsös csajra.

carlo74 2010.11.17. 08:04:12

dosztojevszkij és coelho. ülj le fiam, egyes.

2010.11.17. 08:35:55

@Loading...: a hozzászólásod is gagyi és modoros. A reklám a maga őszinteségével jobb.

TROLLFORGATÓ!!!!!!!!!44négy | problem? · http://akinemmekintosthasznalazbuzi.blog.hu 2010.11.17. 09:00:06

Minden reklám, ami valami miatt szar, eléri a célját: ha nem szar, nem írtok róla, nem kerül Index-címlapra, valószínűleg soha nem is találkozok vele. Így viszont olyan emberekhez is eljut, akik amúgy messzire kerülik az RTL Klubot (csak az a kérdés, hogy mi mennyire számítunk célközönségnek, mert én pl nem fogom nézni a Való Világot attól, hogy itt láttam a fosadék reklámját - már csak azért sem, mert az adás időpontjában az A38 hajón leszek. Annyi értelmesebb szórakozási lehetőség van ebben az országban, hihetetlen hogy 2010-ben péntek este van igény valóvilág színvonalú műsorokra)

oszintenmondom 2010.11.17. 09:44:36

@Dö nekszt sztop iz nyugati rélvéj sztésön.: bár erre ritkán van példa, de szerintem ha valami JÓ lenne, arról is írnának ;/
Az 1000. hozzászóló, aki leírja, hogy "beszéltek a reklámról, nem? akkor elért a célját!" kapjon már valami díjat. Mondjuk egy száj formájú ragtapaszt és egy 'okoskodó amatőr' kitűzőt ;/

skaven 2010.11.17. 16:53:33

@HalivudEstevez: nana, magyar sznobok lennenk vagy mi a turo. minimum liszt menjen a hatterben, vagy esetleg bartoktol a mikrokozmosz!

Szabó Patrícia 2010.11.18. 00:35:04

ezekből a kommentekből egy dolog derül ki: a kertévék emberei is kötelesek nyalni a a csatornájuknak.láttunk már ilyet. szar lehet így élni.és amúgy nem érdekel, ha most én is megkapom a herótot, az is csak engem fog alátámasztani, szal hajdihó, a reklám meg számomra érthetetlen, pedig célközönség vagyok elvileg, mégha nem is vagyok az.

a "beszélnek róla, szal jó" kommenteket meg tényleg be kellene már fejezni, annyira szomorúak.

polufave 2010.11.18. 10:09:48

A zene miatt figyeltem fel erre a reklámra, nagyon jól kiválasztották, úgy gondolom. Amint végignéztem az első szó, ami eszembe jutott az volt, hogy gusztustalan, de mivel értem a viccet, azt kell mondjam, hogy tetszik. Sokaknak felkeltette a figyelmét, hogy kezdődik egy újabb baromság, ami sajnos elég sok embert e tv-k elé fog szegezni. Csak hallásból ismerem a VV c. műsort, de szerintem nem vesztettem semmit és most is jobban járok, ha a saját életemmel foglalkozok és nem ismeretlen emberekért fogom izgatni magam. Beérem ezzel a reklámmal :)

ET-nick 2010.11.18. 18:38:39

Szégyellem, de nem értem ezt a reklámot. Mi az üzenete? A kommentekből sem derült ki számomra. Való Világból részleteket többször láttam.

"Most mindenről Te döntesz!"

Miről? Hogy a való világban az öreg nőkkel a fiatal macsók lefeküdjenek? Vagy fordítva? Vagy miről dönthetünk? Kit viszünk haza? Ez biztos nem, max kit küldünk haza. Nem értem. Help, pls!

szalmavirag 2010.11.22. 16:15:51

Ez már nem meglepő huzás az rtl től. Elvárnánk egy vezető tvcstornától, hogy valamivel elödrukoljon: Győzike, Mónika show, Balázs show mellé létrehozott egy újabb VV mig elengedte a csatornától Vágó Istvánt. Maga a reklám olyan mind amilyen lessz a müsor mindent a szemnek és az amberi elkölcsöt minnél hátrább helyesni. Igy lehet etetni egy egész országot.

Eriska 2010.11.23. 13:50:00

Elmosolyodtat ez a reklám, de annál egyéb semmi. Én pont ugy pontoznám, mint Győzike Showt vagy Mónika showt, csak arra jók, hogy aki nézi jót nevessen, (persze az ilyen műsoroknak nagy a nézettsége) és hogy valakit leégessen, amin más mindenki jót szórakozik. Fordított esetben milyen lenne?
Az Rtl csak ilyenek miatt tudja fenntartani a nézettségét, mint a Győzike show, Mónika show, Kész átverés, Benkő feleséget keres, Balázs show, és ezek mind ugyanazon az elven alapulnak. Amiért nálam plusszpontot szerzett az rtl az A szokés sorozat volt és most az X-faktor.

kinguccy22 2010.11.23. 18:59:41

Ez a reklám konkrét terméket nem reklámoz, azonban a célcsoportja a nők, ez abból következik, hogy a férfiakat, olyan pozícióban mutatja,amellyel felkelti a nők figyelmét, lényegében a férfiaknak semmitmondó reklám. De lehetséges, hogy lesz ennek egy férfiaknak szóló változata is.

eaposztrof · http://blog.eaposztrof.com 2010.11.26. 12:49:27

még az dobna nagyot a reklámon, ha megérkezne a ramsetein kiadójától a bírósági felszólítás

iksz01 2010.11.30. 18:15:38

A reklám nagyon gyenge koppintás az említett Benassi klipből, amúgy meg akár hatásos is lehet a reklám, fogalmam sincs róla, a világ legszínvonalasabb reklámával se nézném a VV-t, a célközönséggel kéne elbeszélgetni, hogy jó-e ez...

Amúgy aki ilyet ír, hogy "De lehetséges, hogy lesz ennek egy férfiaknak szóló változata is." attól kérdezném, hogy miért nem olvassa végig a hírt, mielőtt ír bármit is? Van egy link ahhoz a "lehetséges" változathoz..............

naphalius 2010.12.01. 17:28:43

A klipp elég egyszerű de az üzenet át jön "..vigyázz, most mindenről te döntessz". Azt nem értem, hogy miért kell vigyázni. A klipp alapja koppintott de hatásos. Aki ismeri a VV betétfdalát az valószinüleg egyből tudja mirol van szó, az autóban a rádióból szól. Talán egy kicsit szexista is ahogyan a mama az izmos ferfiakat bámulja.
A végső jelenet megerősíti az üzenetet a választással kapcsolatban és vicces.

KaMel 2010.12.07. 16:42:41

A reklám abszolút az ízlés határain kívűl van, mitöbb gusztustalan és értelmetlen, ahogyan a műsor is. Viszont az ahogyan összekapcsolják a reklámot a műsorral az tulajdonképpen a helyén van: először csak arra szavazhatnak a naiv nézők, hogy az aranyos autó az édi nénivel meg bácsival lerobbanjon, és elindult a történet...hát persze, hogy a perverzió irányába...ott vannak a kigyúrt fitneszguruk...még több szavazat érkezik arra, hogy a történet kiteljesedjen, és végül megszületik a groteszk beütésű poén. A Való Világ az, ahogyan manipulálnak minket a média képviselői. Miközben azt hisszük, hogy irányíthatjuk mások (a villalakók) életét, a miénket teljes mértékben befolyásolják.

B.Andiiika 2011.01.16. 13:48:03

Először is, én kínkeservesen végignéztem a reklámot, de az tény s való, hogy egy ekkora érdekeltségű tévéműsornak ilyen reklám csak a nézettséget csökkenti, holott a reklám célja nem ez. Vagy talán arra mentek a reklámtervezők, hogy a való világ mennyire a külsőségekre alapoz... Azonban meg aki megnézett legalább 2-3 adást, az észreveszi, hogy inkább megy az egész egy lelki válságra, mintsem "hú. de dögös pasi, nyálam folyik el"-feeling.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása