Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A legjobb facebook nyereményjáték!

Annyi cég alkalmazza nálunk a facebook szabályzattal teljesen ellentétes, azt számtalan ponton megsértő lájkgyűjtő játékokat, hogy mostanra nekem is megjött a kedvem ahhoz, hogy szervezzek egyet az addict blog facebook oldalán. Úgy döntöttem, megemelem a tétet, hogy még izgalmasabb legyen a dolog, ezért azt tűztem ki célul, hogy ha legalább 1000 ember lájkolja a bejegyzést, akkor kisorsolok a lájkolók és a kommentelők között három nagyon értékes, a facebook promóciós szabályzatára mutató direkt linket! Te se maradj ki a játékból, sőt szólj az ismerőseidnek is!

(A kezdeményezést természetesen nem komoly, ellenben kifejezetten cinikus. Egyetlen célja, hogy felhívja a figyelmet erre a visszás és valójában tisztességtelen gyakorlatra. Na meg, hogy növelje az addict blog facebook oldalának rajongói táborát!)

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr382761683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daigoro 2011.03.23. 09:20:53

Bár nagyon kedvelem a blogod, az utóbbi időben kissé kellemetlen érzéssel olvasom a Facebookot érintő írásaid. Ez a postod szerintem nem cinikus, inkább képmutató - legalább annyira, mint a Facebook promóciós szabályzata. Kereskedelmi céllal nem gyűjthetsz csak úgy lájkokat - bár a gyakorlatilag hirdetőkként megtűrt tagok számára az oldal vélt kereskedelmi hasznát ez jelenti.

A kellemetlen érzésem abból ered, hogy gyakorló reklámszakemberként az eszközt támadod a cél helyett. Ez kívülről úgy tűnik, mintha a játszótéren elvették volna a homokozólapátod: míg te próbálsz tisztességesen játszani - szerintem egy képmutató és cinikus szabályzat előírásait betartva -, addig más ügynökségek a fast tracken learatják a babért. A félreértések elkerülése végett: ez sem helyes, de írásaid minőségét ismerve meglep, hogy ezt látod lényegi kérdésnek (ezért is tudom csak valamifajta személyes sértettséggel vagy frusztrációval magyarázni).

Szerintem elsősorban nem a lájkok megszerzésének mikéntjével, hanem céljával van a gond. Szakmai blogként talán érdemes volna a dolognak ezt az aspektusát is körüljárnod - persze ha pozíciód megengedi, és nem ügyfeleid relatív tudatlanságával visszaélve tekered te is a social média nagyrészt fájóan bullshit verklijét.

adcontrarian.blogspot.com/2011/03/social-medias-massive-failure.html

adcontrarian.blogspot.com/2011/03/finally-true-value-of-facebook-fan.html

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2011.03.23. 22:02:07

Egyrészt van abban igazság, amit írsz, valóban arról kellene elsősorban beszélni, hogy ki mire használja a különféle social média csatornákat. A legtöbben azt nem értik meg, hogy a táborgyűjtés, a rajongószámolgatás nem a végcél, hanem csak az eszköz, és az igazi munka akkor kezdődik, amikor felépítetted magadnak a csoportodat, hiszen csak akkor volt értelme az egésznek, ha ezt valamiféle módon a marketincélok támogatására is fel tudod használni. Ha csak 10 000 nyereményvadászt gyűjtöttél a brand oldalára, akkor erre nincs sok esélyed.

De csak félig van igazad, mert emellett igenis beszélni kell arról a gyakorlatról, ami itthon elhatalmasodott. Nem azért, mert nekem keserű a szőlő, nem azért, mert az irányításommal futó oldalak nem teljesítenek jól (köszönik szépem, elvannak), hanem mert ennek komolyabb következményei is vannak annál, minthogy egy kis ügynökség gyors sikereket arat. A nagyobb baj az, hogy általában megtévesztik az ügyfelet, nem mondják vagy nem magyarázzák el neki, hogy amit csinálnak az nem szabályos, és hogy ezért a facebook akár ki is zárhatja őket, beszüntetve az oldalt, és hatalmas károkat okozva ezzel a márkának. Mert nem a sarki kézműves ékszerüzlet vagy a kis étterem oldaláról beszélek elsősorban. Annak sem feltétlenül örülők, ha ők csinálják, de sokkal nagyobb baj az, ami sok nagy, nemzetközi márka oldalán zajlik. Szerintem ez ellen fel kell lépni, mert a játékszabályokat mindenkinek be kell tartani, már csak a saját érdekében is. Én szeretnék hozzájárulni a tisztuláshoz, és nem azért, mert fájna a mások által összegyűjtött lájk.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása