Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ti hallottatok már a Hahn-ról? Én nem. Pedig Ausztrália egyik közkedvelt sörmárkájáról van szó, amely immáron 25 éve oltja a szomját a férfiaknak. Legújabb reklámfilmjükben is mindent megtesznek, hogy macsó színben tüntessék fel terméküket, a Super Dry sört. Az egyperces szpotban betekintést nyerhetünk a gyártási folyamatba, ahol csupa férfias dolog történik a komlóval: kigyúrt izompacsirták aprítják, bunyós filmeket vetítenek neki, dobszerkóba töltik és még trófeákra is rálocsolják. Ráadásul eközben minden idők legmacsóbb zenéje, a Knight Rider nyitódala szól a háttérben – persze kazettáról.
Az ötletet a Publicis Mojo reklámügynökségnek, a különleges és humoros jeleneteket pedig Emmy-díjas Tom Kuntz rendezésének köszönhetjük, akihez többek közt olyan nagy reklámok fűződnek, mint a népszerű Old Spice és a Skittles szpotok. Nézzétek meg legújabb művét. Vagy imádni fogjátok, vagy nagyon nem!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.