Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Foursquaropoly

Őszintén bevallom, engem sosem kapott el igazán a Foursquare mánia. Persze kipróbáltam még régebben, párszor be is csekkoltam helyekre, de sosem éreztem azt, hogy extra élményt nyújtana számomra. Most viszont rátaláltam három kreatív tanonc próbamunkájára, a Foursquaropoly nevű játékra, ami egész más megvilágításba helyezte a geolokációs appot.

A több mint 80 éves múlttal rendelkező Monopolyban területeket és épületeket venni, eladni vagy bérelni egészen addig, ameddig valamelyik játékos monopóliumhoz jut. A Foursquaropoly is hasonlóan működik, de a képzeletbeli épületek helyett igaziakat vehetünk (pl. kávézó, hotel, szórakozóhely, stb). Ha később bárki becsekkol Foursquare-n az adott helyre, pénzt kapunk utána, amiből tudjuk fizetni a képzeletbeli számláinkat. A játék főleg nagyvárosokban működne, hiszen ott használják a legtöbben az alkalmazást. Ilyen formában talán még én is kipróbálnám. És ti?

2011.09.15. 11:57 Exo 5 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr223229183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vektorigo · http://iranylondonblog.hu 2011.09.15. 21:24:17

Ez engem is érdekel... :) be is regisztráltam, megnézem h Londonban műxik-e :)

Vico2k5 2011.09.15. 22:01:19

@Vektorigo: Hova regisztráltál be? Én nem találok egy hivatalos oldalt sem :/

Vektorigo · http://iranylondonblog.hu 2011.09.15. 22:25:02

Utána néztem, de ez az app még nincs kint iPhone-on :( ... a foursquare app megvan, de a monopolija az nem :( brühühü .... pedig meg akartam venni a Big Ben-t!

Vektorigo · http://iranylondonblog.hu 2011.09.16. 00:25:55

@Vico2k5: iPhone-ra letöltöttem a foursquare appját és oda kellett beregisztrálni... így az oldalon is regisztrálva vagyok: foursquare.com

...de a monopolít még mindig nem találom... lehet h kell hozzá a monopoly app is?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.09.16. 10:20:43

És hogyan kell dobni és lépni? Szerencse kártya? Mi van a bolondok házával (vagy jail?). :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása