Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Aranycsapat emlékvonat az évfordulón

Rég volt, talán igaz sem volt, volt egyszer egy csapat, ami akkor a világ legjobbjának tartott válogatottját simán 6:3-ra oktatta idegenben, majd a futballtörténelmi győzelem után a sértett angolok által kikövetelt visszavágón 7:1-re is elkente az ellenfél száját. Bár a berni döntő nem úgy sikerült, mint ahogy azt szerettük volna, akkor is megérdemlik az aranycsapat nevet, hiszen azóta sem sikerült megközelítenünk azt a szintet, amit ők képviseltek. Nekem elkerülte a figyelmemet, hogy a MÁV az elhíresült londoni meccs évfordulóján, azaz november 25-én útjára ind

ított egy szerintem gyönyörű emlékmozdonyt, aminek az oldalán a 11 félisten látható. A képet a még két élő legenda, Grosics gyula és Buzánszky Jenő is aláírta, hogy a guruló emlékmű elvigye azt szerte az országba, sőt a tervek szerint a határokon is túlra. Szerintem szép kezdeményezés, és jobban elköltött pénz mint a mádiahatóság tagjainak 561 milliós évvégi jutalma. forrás: mav.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr563415298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.11.28. 20:29:23

Nagyon büszke vagyok, hogy ilyen eredményeket értünk el. Viszont szomorú vagyok, hogy már lassan 60 éve! Azóta hová jutott a magyar foci? A süllyesztőbe. :( És persze senki sem felelős ezért...

tkarika 2011.11.29. 09:00:57

Én is örülök, hogy léteznek ilyenek. Annak azonban kevésbé, hogy bár Te is leírtad, hogy nagyon tetszik a grafika, azt azonban sehol sem látni, hogy ki tervezte, ki az aki az egészet kitalálta. De mivel ezt (főleg a tervezőt) sehol sem említik, így nehéz is lenne neked kitalálni.
Szóval a tervező Tranta Péter, az ötletgazda pedig Németh László. Csakúgy, mint a tavalyi Liszt emlékmozdonyt, a tavalyelőtti Széchenyi emlékmozdonyt és az idén átadásra kerülő Sissi emlékmozdonyt ennek a két soproninak köszönhetjük.

organikusviselet · http://organikusviselet.blog.hu/ 2011.11.29. 11:40:17

@tkarika: Köszi! előre megírtad a választ a kérdésemre!
Nagyon tetszetős grafika és ötlet és minden!

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.12.13. 14:47:19

A Liszt- meg a Széchenyi Taurus nem mozgat meg, de ha ezt kiadják modellben, rárepülök.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.12.13. 14:52:48

Utánanéztem: werbeloknak neezik az ilyesmit német nyelvterületen, arrafelé elég nagy hagyománya van az ilyesminek.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása