Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bár az idei telet idáig egész jól megúsztuk, a svédeknek már nincs ilyen szerencséjük. Az ottani autósoknak majdnem minden nap jégkaparással indul a napjuk. Ami nekik átok, az egy helyi kaparós sorsjegynek áldás. A márka a legújabb ambient kampányában ugyanis pont a szélvédőre ráfagyott jeget és havat használta fel, hogy közvetítse fő üzenetét: a kaparásnak jónak kéne lennie! A nagy havazás előtti estén ingyenes sorsjegyeket raktak az autókra, majd várták, hogy jöjjön a fagy. Reggel, miután az autósok lekaparták a havat, megtalálták a szelvényeket, így biztosan izgalmasabban indult a napjuk. Ilyen az, amikor egy egyszerű ötlet találkozik egy még egyszerűbb termékkel.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.