Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Megtetszik a kirakatban egy cipő. Bemész, megkérdezed, hogy van-e a méretedben. Ha nincs, mérgelődsz és keresel egy másik boltot. Ha van, akkor felpróbálod, hogy megnézd, hogy mutat rajtad a kiválasztott lábbeli. Eddig legalábbis így működött a cipővásárlás. A német Görtz cég azonban egy lépéssel tovább ment, és elképzelte, hogy fogunk cipőt venni a jövőben. Ha pedig már elképzelte, meg is valósította az ötletet, ami egészen új távlatokat nyit vagy legalábbis vetít előre a vásárlásban.
Egy egyszerű, de nagyon átgondolt és okos kis rendszert hoztak létre, amelyet forgalmas helyeken állítottak fel. Az eszköz néhány érzékelőből, kamerából és egy nagy, city light poszter méretű LCD kijelzőből áll, és már ránézésre is kíváncsivá teszi az embereket. A potenciális vásárlóknak nincs más dolguk, mint a kijelölt helyre állni a kijelzővel szemben, és hagyni, hogy a rendszer bekalibrálja magát. Ezután már csak választaniuk kell a Görtz által forgalmazott cipők közül, és máris megcsodálhatják magukat benne, ami akijelzőn már a saját lábukon, a régi cipőjük helyén jelent meg.
Gombnyomással változtathatnak a virtuálisan felpróbált modell színvariációi közül, és körbeforogva ellenőrizhetik, hogy jól áll-e nekik. Ha tetszik nekik az eredmény, ott helyben egy képet is posztolhattak magukról a facebookra. Kényelmes, gyors, látványos megoldás, ami ha nem is szorítja ki a cipőboltokat most azonnal, elgondolkoztatja a vásárlókat, és jó benyomást tesz rájuk. Ezerszer hatékonyabban javítja a Görtz megítélését egy ilyen megoldás, mintha egy melldöngető sajtó kampányt csináltak volna ebből a pénzből, amiben leírják, mennyire modern és innovatív is a márka. Megnéznék egy ilyet itthon is.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.