Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Sosem szerettem igazán a krikettet, de azt tudom, hogy az ausztrálok odáig vannak ezért a különös labdajátékért. Évente több millió nézőt mozgat meg a sportág, melyet legalább annyi márka szponzorál, mint Európában a focit vagy a kosárlabdát. A férfiruhákat és öltönyöket forgalmazó M. J. Bale is egyike az ausztrál szponzoroknak, de a limitált anyagi forrásai miatt kevés megjelenéssel, ezáltal kevés ismertséggel rendelkezik – pedig sok csapatnak ők szállítják az egyedi mezeket.
Hogy felhívják magukra a figyelmet, egy hihetetlenül zseniális reklám- és pr kampányt eszeltek ki, amellyel épp most nyertek 5 Cannes-i Oroszlánt. Az ötlet lényege: fogták egy fűdarabkáját az egyik leghíresebb – nemzeti büszkeséggel átitatott – krikett pályának, majd egy speciális eljárással kitelepítették azt vidékre. Pár héttel később a fűdarabkából óriási mező lett, amire kihajtották legelni a bárányokat, a bárányok gyapjújából pedig elkezdtek ruhákat varrni. A ruhákat ezután elküldték a legnagyobb médiumoknak, újságíróknak és a játékosoknak. Innentől pedig minden ment magától. Nézzétek meg a videót a részletekért, mert tényleg nagyon jó kis kampányról van szó!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.