Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Na és azoknak, akik eddig még nem szörföztek, de ezután a film után kizárt, hogy ne szeretnék kipróbálni. Én sajnos nem vagyok nagy szörfös, életemben egyetlen alkalommal álltam deszkán, mondjuk azt tutira nem fogom elfelejteni soha. Ezt az egy alkalmat ugyanis sikerült eléggé kimaxolni, köszönhetően egy szörmegszállott filmes produkciós vezetőnek, aki egy dél-afrikai reklámforgatás (sajnos ebből is csak egy volt) szünetében vitt el bennünket, hogy az éppen cápariasztás utáni partszakaszon kipóbáljuk ezt az érzést. Hihetetelen volt az egész, és azóta is szeretném újraélni azokat a pillanatokat, mert a szörfözés kevés dologhoz hasonlítható.
A Samsung sem véletlenül állt össze az egyik legnagyobb szörfös szervezettel és kezdte el őket támogatni abban a reményben, hogy az ehhez a sporthoz fűződő érzésekből, szenvedélyekből egy kicsi majd a márkára is átragad. Az új, vízbiztos modelljeit promotáló gyártó éppen ezért elsősorban az élményre és a szörfözésre koncentrált a filmben, azt akarta megmutatni, hogy még a profiknak is olyan minden alkalom, mintha újraélnék az első varázslatos pillanatot, amikor deszkára álltak. Ezért aztán a termékek is épp csak szőrmentén jelennek meg a 72andSunny ügynökésggel Izland, Fiji és India partjain forgatott reklámfilmben, teret adva a magával ragadó érzésnek. Szörfösök, osszátok!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.