Vannak szimbólumok, amik univerzálisak, mint a kereszt, a jin-jang, a spirál vagy a Pause gomb. A körbe rajzolt két párhuzamos vonal talán még ismertebb is, mint a többi, hiszen a digitális korban generációk nőttek fel Discman-nel és MP3-játszóval a zsebükben vagy a DVD távirányítójával a kezükben. Ez a kis jel nyelvtől függetlenül, szerte a világon ugyanazt jelenti: tetszőleges időre megállíthatjuk a (virtuális) időt.
A női ráncok elleni küzdelem egyidős a Willendorfi Vénusz-szal, és örök, mint a Világosság Urának és a Sötétség Fejedelmének a harca. Mi több, az érintettek is akkora vehemenciával harcolnak a bőr öregedése ellen, mintha magát a Sátánt kellene visszarugdosni a mélybe. Ellentmondásos dolog ugyanakkor, hogy a kozmetikaitermékek hirdetései kb. annyira szellemesek, mint Árpa Attila felvezetői a Mokkában. Éppen ezért szinte mindenki automatikusan továbblapoz vagy csatornát vált, ha meglát egy ránctalan arcocskáját büszkén hirdető 13 éves modellt, vagy a hurkáit öntudatosan vállaló fehérneműs nőt. A szemránckrémek reklámjai fej-fej mellett küzdenek a tamponreklámokkal a Legsablonosabb Hirdetés kategóriában.
Talán a sok napsütés teszi, vagy az üzekedő tevék látványa, mindenesetre a dubai-i TBWA\RAAD kreatívjai bravúrosan oldották megazt a feladatot, hogy megállítsák egy pillanatra a lustán lapozgató ujakat, és mire észbe kapunk, már azonosítottuk is az akvamarin-kék háttéren világító fehér kört. Mire észrevesszük a diszkréten meghúzódó packshotot, már át is jött a lényeg: megállíthatod a ráncokat! Nincs mese, megfogtak minket, mielőtt védekezhettünk volna.
forrás:
adblogarabia
Címkék: látvány kozmetikum