Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Amikor először megláttam a kiírást, nem akartam hinni a szememnek. A BKV gondolt egy nagyot, és nem egy kommunikációs stratégia, de még csak nem is egy reklámkampány elkészítésére írt ki pályázatot, hanem egy új szlogen megalkotására. Hogy mi volt a baj a régivel? Miért nem a saját ügynökségét kérte fel az új szlogen megírására? Miért nem kell semmiféle stratégiához, üzenethez kapcsolódni a szlogennek? Miért van a kiírásban megadva legalább 15-féle szempont, aminek meg kell felelnie az új szlogennek? Miért pont 3 javaslatot küldhet be egy reklámcég? Hogy ki az az amatőr ügynökség, aki egy ilyen minden szakmaiságot és józan észt nélkülöző kiíráson elindul?
Én ugyan nem tudom. Azt viszont igen, hogy a győztesnek nyilvánított szlogen beküldője félmillió forintot kap. Ezért aztán látva ezt az hatalmas bornírtságot elhatároztuk, hogy egy játékra hívunk benneteket. Nekem van egy reklámcégem, egy jobbára inkább csak szunnyadó kis Bt., de a kiírási feltételeknek épp megfelel. Namost, mivel magánszemélyek nem pályázhatnak, ezért arra gondoltam, hogy ráugorhatnánk erre a fél millára közösen. Bárki beírhat a kommentek között bármilyen eszement vagy éppen zseniális, 4 szónál nem hosszabb (!!!!), pozitív asszociációkat keltő szlogent, ami szerinte kifejezi a BKV utasközpontúságát (LOL), sokszínűségét (gondolom itt a kék busz, srága villamos, zöld HÉV, piros troli palettára gondolnak) és környezetbarát voltát. Ezek közül aztán majd a deadline előtt kiválasztunk hármat, amiket a kiírás szigorú és professzionális feltételeinek eleget téve lezárt borítékban elküldünk az Akácfa utcába, ahol majd a szakmai zsűri (aminek összetételét még elképzelni sem merem) elbírálja azt.
Reméljük a pályamunkánk nem keveredik majd el a bevont jegyek és elkobzott hamis bérletek és diákigazolványok tengerében. Mert ha nem, akkor szinte egyedüli indulóként komoly esélyünk lesz majd a győzelemre. Ha pedig nyerünk, akkor egy fergeteges író-olvasó sörözés keretében közösen elköltjük a fél misit. Én már szinte érzem is a kezemben a 25 darab húszezres melegét, úgyhogy húzzunk bele. A játék állásáról folyamatosan beszámolunk majd, az oldalsó sávba pedig kikerül egy kis embléma, amire kattintva bárki bármikor ehhez a bejegyzéshez juthat. Így ha az éjszaka közepén, egy buszos rémálomból ébredve jut eszedbe a tuti, akkor egy kattintással a kommentek között lehetsz, és már oszthatod is meg a közzel a nagy gondolatot. Gyerünk, legyünk mi a reklámszakma BKV-ja, és hozzuk mozgásba a várost!
A tovább után találjátok a BKV hivatalos pályázati felhívását. Olvassátok figyelmesen, és járjatok a csodájára, hogyan marketinkommunikálnak a profik!
Bkv Zrt. SZLOGEN PÁLYÁZAT A BKV Zrt. 2009-es stratégiájához illeszkedve az utas, és az ő igényeit teljes körűen kielégítő szolgáltatás megvalósítása kerül a középpontba. Ezt a célt szem előtt tartva a BKV Zrt. pályázatot ír ki új szlogenjének megalkotásához. A pályázaton magánszemélyek nem vehetnek részt, kizárólag kreatív ügynökségek jelentkezését várjuk. A szlogennek az alábbi feltételeknek kell megfelelnie:
Ha az alábbi tulajdonságok hangsúlyozására is képes a fentieknek megfelelő szlogen, az előnyt jelent.
Egy pályázó maximum 3 szlogennel pályázhat. Az ötleteket a BKV Zrt. Marketing osztályára (1072 Budapest, Akácfa u. 15.) várjuk jeligés, zárt borítékban 2009. február 20-áig. A pályamunkát tartalmazó borítékban helyezzék el a jelige feloldását, a cég nevét, ügyvezetőjének nevét és elérhetőségeit tartalmazó borítékot. A szlogenekből szakmai zsűri választja ki a legjobbat. Eredményhirdetés 2009. március 9-én a honlapon. Kérdéseiket e-maliban a szlogen@bkv.hu címen tehetik fel. BKV Zrt. |
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Az utolsó 100 komment: