Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A gusztustalansági versenyen előkelő helyezést érne el a New York City Health Department társadalmi célú hirdetése, amely az egyik első eleme a hatóságok által a cukros italok ellen indított kereszteshadjáratnak. A hirdetésen a dohányreklámok esetében nem különösebben hatásos elrettentés eszközével próbálnak meg hatni a fogyasztókra, és arra mutatnak rá, hogy az elhízás egyik fő oka a mértéktelen üdítőfogyasztás. Ezek helyett a vizet, szódát és alacsony zsírtartalmú tejet ajánlanak, érdekes módon a cukormentes üdítőket meg sem említve. Elég gyomorforgató egy látvány a pohárba ömlő emberi zsír, de sajnos még ez sem akadályozott meg abban, hogy az előbb leküldjek egy energiaitalt.
via:adweek
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.