Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Kínában vannak olyan termékek, amiket tilos tévében vagy újságban reklámozni. Ilyen például a BBJ (Bazi Bushen Jiaonang), ami egy tradicionális kínai potencianövelő szer. Mivel az ATL reklám ki volt zárva, a márka egy ötletes ambient akcióval hívta fel a figyelmet a vágykeltőre. A BBJ ügynöksége megtalálta azt a tökéletes eszközt, amivel maradéktalanul átjön a márkaüzenet: egy nyilvános parkoló sorompóját. Mikor az autósok a kijáratnál berakják a brandelt parkolókártyát a gépbe, a sorompó máris elkezd ágaskodni.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.