Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Feltételezett ügyfél: Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola
T. Kovács tanseg úr!
Az értekezleti sorshúzás eredménye alapján kérem, készítse el Főiskolánk kommunikációs plakátjának kommunikációját, a Vezetőség Által Ismertetett Pozicionálási Stratégia ("kreatív gondolkodást fejlesztünk") mentén folyó hó 17-ig.
Üdvözlettel, Főtitkár
Feltételezett Válasz:
Tisztelt Főtitkár úr!
Csatolom a javasolt plakátot (plakát_fősul.doc). Gondolom az Ön szakmai kompetenciája mentén felesleges is elmagyarázni, hogy miért emelett döntöttem, holott nyilván (látszólag) ezernyi kreatív megvalósítási lehetőség kínálkozott volna, ami (ismét csak látszólag) jól érzékeltethette volna, hogy Iskolánk a kreativitás forrása. Azért a teljesség kedvéért megteszem, hátha prezentálni szeretné a tervet más fórumokon is. Tehát:
Abból indultam ki, hogy mi a maximális kreativitás - meglátni millió lehetőséget akár a leghétköznapibb dolgok mögött is. Mi, mint a kreativitás fejlesztői per definitionem über-kreatívak vagyunk, tehát a fentiekből következően mi még egy ilyen, minden lehetséges ötlettől megfosztott plakátban is ott látjuk a kreativitást - és ugyanezt ígérjük kimondatlanul is diák-jelöltjeinkek, akik nyilván csak egy béna plakátot látnak kifejlett kreativitás hiányában.
Üdvözlettel, dr Kovács
UI: A háttérként használt tégla-motívumnak nincs különösebb oka, igazából nem tudom kikapcsolni, se szerintem nem zavaró :)
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.