Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Gigászi projektbe fogott az Intel és a Toshiba. A különleges kampányban egy olyan webizódokból álló történetnek lehetünk majd szemtanúi, melyben a közönség dönthet a főszereplő sorsáról. Az Inside nevű web-thriller egy olyan nőről szól, akit elrabolnak és bezárnak egy szobába. Az Emmy Rossum által játszott Christina azonban nincs egyedül, hiszen fogva tartója egy laptopot ad neki (wtf?), amin keresztül kommunikálhat a közösségi oldalakon. Valószínűleg nem lesztek meglepve, amikor azt mondom, hogy a laptop Toshiba márkájú és Intel proci ketyeg benne...
A “finom termékbemutató” mellett Christina legfontosabb feladata természetesen az, hogy kiderítse, hol tartják fogva. Ehhez elvileg bárkitől segítséget kérhet majd, de pontosan nem tudom ez mit jelent – a sajtóközlemény szerint az érdeklődők tweeteket és Facebook postokat is írhatnak majd szerencsétlennek. Az interakciónak azonban itt még nincs vége, hiszen egy szerencsés néző szerepet kaphat a filmben, ha webkamerán keresztül felolvas a szövegkönyvből és a rendező, D.J. Caruso kiválasztja. A film és az interaktív kaland július 25-én indul. Kíváncsian várom, hogy mi lesz belőle!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.