Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az árnyék az egyik legalapabb és legelhasználtabb reklámklisé. Azt a "poént", hogy a reklámozott terméknek valami más az árnyéka (pl. egy autónak egy repülő, arra utalva, hogy az milyen gyors), rengeteg reklámban elsütötték már, pedig már elsőre sem volt valami eredeti. Na persze ez a megoldás is, mint minden más, egész más hatást kelt ha úgy és ott használják, ahogy azt kell, ahol az eredeti, ötletes és újszerű. Erre tökéletes példa a Newcastle Brown Ale trükkösen megvilágított reklámposztere, amelyen távolról, első pillantásra semmi igazán különleges nem tűnik fel a szemlélőnek. Csak egy hatalmas, kicsit fura, rajzolt alakot lát, ami a plakáton lévő sör felé nyúl, hogy megszerezze azt.
Közelebb lépve azonban már látszik, hogy az egészet igazából sok száz, egymáshoz ragasztott, és mesterien elhelyezett söröskupak által vetett árnyék rajzolja ki, gyönyörűen támasztva alá a Kóstolj bele a sötét világosabb oldalába sort. A videóban látszik, milyen precíz munkára volt szükség, hogy az egyes kupakokat pontosan kicentizzék, és azokkal az utcai fényviszonyok közepette is a kívánt hatást érjék el. De sikerült, és részemről mind az ötletért, mind a kivitelezésért jár a kalapemelés. Még akkor is, ha ebben a témában a kedvencem továbbra is a John Lewis áruház néhány évvel ezelőtti karácsonyi reklámfilmje marad, amiben először láttam ezt a megoldást, és amit azóta is sokszor emlegetek. Mit csináljak? Nekem bejön az élet árnyékos oldala.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.