Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A termékdemók, ahogy azokat a pelenka-, mosópor- vagy éppen fogkrém reklámokból ismerjük a legfájdalmasabb dolgok egy Schmitt Pál újévi beszéd után. Azt, hogy lehet jól csinálni, eddig sem volt kérdéses, de az, hogy egy puszta termékbemutató ennyire szórakoztató, érdekes és meglepő lehet, bevallom, még én sem gondoltam volna. Pedig ezúttal éppen erről van szó, viszont azt, hogy pontosan milyen termékhez készült a bemutató, inkább nem árulom el, mert azzal előre lelőném a poént, amiért nagy kár lenne. A film ugyanis egy hatalmas csattanóval fejeződik be, amit érdemes úgy megnézni, ahogy azt szánták, nem véletlenül második tegnap óta a szpot a Viral Video Charton. Akit a reklám elkészítésének folyamata is érdekel, az itt megnézheti a werkfilmet is, aki pedig maradna inkább Horst Fuchsnál, annak ezt a klasszikust ajánlom.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.