Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Brad Pitt hasonmás, mutogatós bácsi, fröcskölő vér és egy különös formájú pizza – nagyjából így lehetne összefoglalni azt a furcsa videót, amellyel egy spanyol kommunikációs ügynökség népszerűsíti magát a neten. A Sofa Experience Communications filmje karácsonyi ajándékként az ügynökség kreativitását és merészségét hivatott bemutatni, ám egészen pár nappal ezelőttig nem hozta meg a várt sikert.
Most viszont úgy tűnik, hogy bejött az ötlet, hiszen a mediterrán országban szinte mindenki róluk és fiktív termékükről, a bumeráng pizzáról beszél. A videó nézettsége pár nap alatt tízezerről 800 ezerre ugrott fel, a Google pedig 200 ezer találatot ad a "Pizza Boomerang" kulcsszavakra. Az biztos, hogy nem egy eget rengetően vírusfilmről van szó, ám az dicséretes, hogy a srácoknak volt ennyi idejük, pénzük és energiájuk a projektre. Figyelem, a film korhatáros!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.