Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Egyre divatosabb a marketing egyik sötét bugyra, a prankvertising. A gyanútlan fogyasztók átverését általában még azok is szívesen nézik térdcsapkodva, akiket egyébként abszolút hidegen hagynak a reklámok. Ki ne emlékezne a liftpadló-omlasztó, vagy állásinterjút apokalipszisbe oltó LG kampányokra, amelyek szereplőibe - ha nem színészek - rendesen bele fagyhatott a szar. Ezt a trendet próbálta kifigurázni nemrég egy ügynökség, akik a vicces promovideójukban számolnak be arról, hogy most már ők is az exfeariental-nak nevezzett, félelmközpontú reklámban utaznak.
Ezek között az ijesztő reklámok közt vannak egészen szellemesek is, de azt hiszem az alábbi videóval már nagyon messzire mentek a készítők. A brazil éjszakában játszódó jelenetek röviden arról szólnak, hogy a gyanútlan buszra várakozók egyszer csak horrorfilmbe illő lámpafény vibrálásra lesznek figyelmesek, majd egy ördögi gyerekkacaj után a kis Chucky szó szerint kitör a mellettük lévő billboard üvege mögül, és egy késsel kezdi a már amúgy is halálra ijedt szerencsétleneket kergetni. Szívroham és álmatlan éjszakák sorozata garantált. A videóból egyébként úgy tűnik, hogy a helyi kész átverés show rendezte ezt az egészet, de a horrorfilm reklámnak ugyanúgy beillene. Ti, hogy reagálnátok hasonló szituációban?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.