Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nem, most nem a mindent megszépítő reklámfotókról, a cseles kuponakciókról vagy a csirkebőrös McNuggetsről lesz szó. Ezúttal a BigMac játssza a főszerepet egy utcai átverésben, ami a többi marketingfogással szemben kifejezetten viccesre sikeredett. A kampány kiinduló állítása, hogy ha egy BigMac képét látod valahol, a gyomrod átveszi az irányítást az agyad felett, és nem tudsz másra figyelni. Hogy ezt a tézist bebizonyítsa, a Meki ügynöksége (Razorfish) a mostanában oly kedvelt utcai átverés eszközéhez nyúlt, és egy olyan szívatást találak ki, emivel a filmet nézve te i tesztelheted magad.
Hogy ne rontsam el a játékot, nem is írok róla többet, de kíváncsi vagyok, kinek mikor esik le a tantusz. Ha további elmetesztekre vágysz, akkor menj tovább a Meki ehhez a kampányhoz készített mikroszájtjára, és bizonyítsd be, hogy téged nem lehet egy hamburgerrel megvezetni. persze nem fog sikerülni, hiszen ezek a trükkök épp úgy vannak kitalálva, hogy csőbe húzzák a próbálkozót. De ez nem is baj, hiszen az egész egy poén, aminek a végén jól beleég a fejedbe a BigMac képe, és már meg is kívántad. Na ne mondd, hogy nem ennél meg most egyet szívesen!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.