Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vigyázz, itt a McDonald's legújabb elmetrükkje!

Nem, most nem a mindent megszépítő reklámfotókról, a cseles kuponakciókról vagy a csirkebőrös McNuggetsről lesz szó. Ezúttal a BigMac játssza a főszerepet egy utcai átverésben, ami a többi marketingfogással szemben kifejezetten viccesre sikeredett. A kampány kiinduló állítása, hogy ha egy BigMac képét látod valahol, a gyomrod átveszi az irányítást az agyad felett, és nem tudsz másra figyelni. Hogy ezt a tézist bebizonyítsa, a Meki ügynöksége (Razorfish) a mostanában oly kedvelt utcai átverés eszközéhez nyúlt, és egy olyan szívatást találak ki, emivel a filmet nézve te i tesztelheted magad.

Hogy ne rontsam el a játékot, nem is írok róla többet, de kíváncsi vagyok, kinek mikor esik le a tantusz. Ha további elmetesztekre vágysz, akkor menj tovább a Meki ehhez a kampányhoz készített mikroszájtjára, és bizonyítsd be, hogy téged nem lehet egy hamburgerrel megvezetni. persze nem fog sikerülni, hiszen ezek a trükkök épp úgy vannak kitalálva, hogy csőbe húzzák a próbálkozót. De ez nem is baj, hiszen az egész egy poén, aminek a végén jól beleég a fejedbe a BigMac képe, és már meg is kívántad. Na ne mondd, hogy nem ennél meg most egyet szívesen! 

Címkék: humor kaja prankvertising

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr395822116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szotyoriheni 2014.02.19. 13:28:28

Ezt a trükköt a Perception egyik részében is elsütötték, csak ott még mellekkel is operáltak, hogy még könnyebben menjen a figyelemelterelés. Kíváncsi lennék, hogy ténylegesen működik-e, vagy csak megoldották statisztákkal.

edeleny beres · https://www.facebook.com/RallyeDream/ 2014.02.19. 14:30:13

Ténylegesen is simán működne - szerintem.
Sajna már az elsőnél feltűnt; de nem tudom akkor is észrevettem volna-e, ha nem figyelek különösebben.

Egyébként ez valószínűleg más képpel is menne, hisz el van foglalva a segítő a fényképezővel is... de ki tudja :)

Francekellregisztralni 2014.02.19. 17:35:35

En arra lennek kivancsi biztos-e, hogy nem vette eszre vagy csak nem tette szova...

vtec 2014.02.19. 19:35:29

Mit kell nézni? Annyi tűnt fel, hogy nem ugyanazok az emberek voltak ott a big mac előtt és után

Orltran 2014.02.19. 23:32:39

Háát, az elsővel ugye nincs mit kezdeni, mert máshogy nem tud kijönni, a másodikat és a harmadikat minden extrával együtt simán pontosan csináltam, és nem is értem, mi kellett volna a nagy trükk legyen, főleg a másodikban, szal ez elég gyengére sikeredett. Persze tudom, nem ez a cél, de még éhes se lettem :)

Udo von Raumschiff · http://udomongya.blog.hu/ 2014.02.19. 23:32:54

Nem értem. Ez miért akkora poén? Volt az a belga (vagy milyen) kandikamerás műsor, abban ez 1 geg volt a 100-ból, nem is a legütősebb, harsány nevetés volt alákeverve. És nem kellett kozzá bigmac, két munkás átvitt a színen egy sima gipszkarton lapot. ???

silkgoat (törölt) 2014.02.20. 07:34:50

ööö...nekem tök hasonló volt a két pár...iszonyatos szar az arcmemóriám...ha csak simán hátat fordítottam volna nekik és visszafordulok se tűnt volna fel, hogy másik pár áll ott....teljesen átlagos külsejűek voltak, sőt azt is nehéz volt megállapítani, hogy melyik volt a férfi és melyik a nő. :D

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása