Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az OBI, a Baumax, a Praktiker vagy a Bauhaus plakátjait már régóta csak arról lehetett megkülönböztetni egymástól, hogy a hirdetett vécéülőke vagy keri lámpa körül melyik áruház márkaszínei tűntek fel. Ebből a szomorú folyamatból akart kitörni az OBI Németországban, hogy végre valami különlegessel hívja fel magára a figyelmet. Ez egy egyszerű módszerrel sikerült is nekik. Óriásplakátok helyett lepusztult épületeket kerestek, amelyeken az óriásplakátok méretével megegyező felületet szemet gyönyörködtetően felújítottak.
A felújításhoz természetesen az OBI-ban található alapanyagokat és eszközöket használták fel, és csupán egy apró üzenetet helyeztek el mellettük, ami jelezte, hogy a felújítást az OBI végezte el. Egyefelől ötletes kezdeményezés, hiszen ahelyett hogy elmagyarázná, egyszerű és látványos módon demonstrálja az üzenetet. Másfelől egy kicsit visszás is, hiszen a felújított részek mellett talán még szomorúbbnak hatnak a lepusztult épületek, tehát a városképen nemhogy nem dob, de még egy picit talán ront is a kampány. Az viszont elvitathatatlan, hogy ezerszer hatásosabb mint egy százhuszonkettedik észrevehetetlen óriásplakát.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.