Egy autómosó cég valami rejtélyes okból kifolyólag úgy gondolta, hogy madárszaros matricákat ragasztgatni az utcán parkoló kocsik szélvédőjére jópofa dolog. Az ügynökség biztos elmondta nekik a prezentáción, hogy az ötlet milyen figyelemfelkeltő, meg mennyire releváns. Csak ráírják a matricára a cég nevét és címét, a hátuljára meg egy kupont, és özönlik majd a sok megrendelő, akik egymás hátát sírják majd le a röhögéstől, miközben kilométer hosszan sorban állnak a forgó kefe előtt.
Lehet, hogy csak én vagyok túlérzékeny az autómra, de letörném a kezét annak, aki az én kocsimat akarná reklámfelületként használni. Már azért is harapok, ha szórólapot tuszkolnak szélvédómosó lapát alá, nemhogy még rá is ráragasszanak az üvegre egy hülye matricát. Értem én a poént, csak nem szeretem, ha az autómhoz nyúlkálnak, volt már ezzel elég rossz tapasztalatom. Egy autómosónak lehetne annyi esze, hogy tudja, tőle azt várják el a kuncsaftok, hogy vigyázon a kocsijukra. A megrendelő szeme fényét reklámhordozóként
használni ezért aztán nem éppen a hosszú és gyümölcsöző kapcsolat záloga. Érdekes módon mások is éreztek már leküzdhetetlen késztetést leendő ügyfeleik autóinak összematricászáára. A legdurvább az volt, amikor áttetsző matricákat ragasztottak kocsik oldalára előre elkészített karcolásokkal, majd egészen apró betűvel - hogy a szívrohammal köszködő tulaj csak egészen közelről lássa - odaírták mellé, hogy x cég bármilyen sérülést szívesen helyrehoz. Jópofa mi? Anyád! Előbb zúzatom be a kocsimat, minthogy egy ilyenhez vigyem.
Címkék: autó ambient elmebaj szopatás