Hogy védheti meg magát egy gyenge nő a veszélyes éjszakában? A bangkoki Lowe reklámügynökség szerint egy jófajta gázspray a megoldás, amivel egy jó időre megvakíthatjuk a garázsban ránk támadó táskatolvajt, az elhagyatott úton a hirtelen előugró bicskamaxit, vagy a női vécében megbújó erőszakoskodót. Ez utóbbi mellesleg a kép tanúsága szerint vagy hirtelen felindulásból döntött a támadás mellett, vagy kezdő még a szakmában, mert bokához letolt gatyával nehéz egy nőt elkapni, még akkor is, ha az tűsarkú cipőt visel.
Ezt a kép egy részét elsötétítő megoldást most már tényleg sokadszor látjuk reklámokban, de ez a sorozat megérdemli, hogy az addicton szerepeljen, mert a múltkori
szemhéjleragadós,
vaginabelsős és a
bélsárszubjektívet bemutató printeknél jóval ötletesebb. A célszemély megvakítását, és a spray működési mechanizmusát ötvöző vizuális megoldás hibátlan, a már önmagában is bénítóan hangzó, Porakit Tanawattana, Rotrob Ramakomut, Supon Khaoton, Wesley Hsu, Kittinan Sawasdee, Piya Churarakpong összetételű kreatív team jó munkát végzett. És akkor arról még nem is beszéltünk, hogy mennyivel hasznosabb és edukatívabb ez a kampány a többinél. Ha például annak idején Csintalannál lett volna borsspray, akkor a garázsban rátámadó, szélsőjobbos agitproppal bénító símaszkosok még mindig ott kóvályognának a mélyben a kocsik között. Szóval lányok fegyverbe!
forrás:
adsoftheworld
Címkék: print látvány