Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[brief.blog.rovat] Danone: akár magával is viheti!


Feltételezett ügyfél: Danone


Feltételezett brief:
Sziasztok!

Ígértem egy kis munkát így a hét végére, hát tessék. Van ugyebár az Activia családon belül egy joghurtitalunk. Már egy ideje a piacon van, de eddig nem nagyon fogyott. Decemberben bevontunk egy tanácsadócéget, hogy kiderüljön, mi lehet a gond.

Nemrég prezentáltak: kiderült, hogy a kudarc két okra vezethető vissza, fontossági sorrendben:

A. Kiszerelés: Az eddigi 500 literes változat nem fért be a fogyasztói kosarakba / nem bírták elcipelni a vásárlók a kasszáig.

B: Élettani hatás: vakteszteinket egy idő után kénytelenek voltunk WC-kben tartani (hashajtás).

Tekintve a költségvonzatot és a problémák súlyát, végül úgy ítéltük meg, hogy az első problémát orvosoljuk:  egy japán cég bevonásával ezredére kicsinyítettük a gyártósort, úgyhogy pár napon belül boltokba kerül a fél literes változat -  - ezt kellene valahogy hirdetni.

A másik dolog most egyelőre nincs fókuszban, ha trükkösen úgy tudjátok megfogalmazni, hogy előnyt jelenthessen, akkor respect, de ha nem, az sem baj, csak ne írjunk olyat, hogy nem lesz bajod tőle, mert az jogilag kifogásolható lenne.

Köszike,
Sz

Ügynökség feltételezett levele a megbízónak

Sziasztok!

Fősorba beraktuk a termékelőnyt, ahogy kértétek ("akár magával is viheti"). Ami a másik jellemzőt illeti, arra gondoltunk, hogy a hashajtó hatást megfogalmazhatjuk úgy is, hogy "segítség az emésztőrendszernek", és akkor máris előnynek hangzik, nem? Elvégre ami idő előtt távozik, azzal már nincs gondja az emésztésnek, nem igaz?!

Szép napot, ha van kérdés-kérés, várjuk!

J.

Címkék: metró danone brief

2008.06.06. 12:00 chimie 12 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr21499857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kikkoman 2008.06.06. 12:07:30

De most komolyan. Mi a francot jelent, hogy magammal vihetem? Látom, hogy egy flakon, még jó hogy magammal vihetem. Vagy az a lényeg, hogy ők megengedik nekem? Hogy nem tilják meg? Nem értem.

Mária 2008.06.06. 12:10:11

Gondolkodtam rajta kb fél percig, hogy ki az, aki a nyári ötven fokban joghurtitallal a táskájában közlekedik.

Majd rájöttem, hogy senki...

Fanyuvo 2008.06.06. 13:18:43

Nem ehhez tartozik, de gondoltam raszanom magam es megkerdezem.
Az Auchanos csirkes oriasplakat nem ugy nez ki mint egy pina? Legalabbis van mar aki ugyan erre gondolt. Aki mar latta tudja mire gondolok, vagy nem.

albinoblacksheep 2008.06.06. 13:38:43

A röhögéstől majdnem nekem is hamarabb távozott valami a nadrágomba! Grat chimie!

A lényege, hogy a csomagolás strpabíróbb és praktikusabb. Rosszul fogalmazták meg, VAGY ha már elgondolkodsz rajta mekkora hülyék, akkor elérték célukat, mert megragad a reklám a fejedben..

svenjazz 2008.06.06. 13:52:45

Fanyuvo: nem vagy egyedül. csak azt kéne kideríteni, hogy most ez véletlen, vagy valami nyári fraudi vizualizációs trükk...

egygrafikus 2008.06.06. 14:19:07

Az osanos plakátról nekem is ez jutott eszembe, de azt hittem, biztos én vagyok a rossz, hogy mindenrôl ugyanara gondolok, de ezek szerint mégse...

kiskicsicsiga 2008.06.06. 14:22:05

akár magammal is vihetem.vagy nem.inkább itthagyom a boltba.megvárom,amíg utánam jön.cipelni ugyan nem cipelem...

sztem ez a lágyabb megfogalmazása a 'vigyél magadaaal'-nak.

ez olyan...mert megteheted...megengedheted magadnak.magaddal viheted ,mert megérdemled.joghurt.örüjjé vazze...kb...

köszi,hogy megengedi,hogy magammal vihetem. Így fizetésnél legalább a kasszás nem fog visszaküldeni, hogy az csak dekor,az nem eladó...mintha a többi joghurtot nem tudnánk magunkkal vinni...
nem is tudom..szánalmas tény...

nathanp 2008.06.10. 07:46:56

nem rosszak a danone marketingesei. olyan primer szükségletekhez nyúltak vissza, ami tankönyvbe illően példázza a "végy egy szükségletet és elégítsd ki" alapvetést. a magyar nők zöme nem tud szarni. gond van nekik odabent. nem csak otthon ritka a nagydolog, de úton-útfélen nem jön az inger. egy-két év és itt a higanyos/csillaggyümölcsös joghurt. beszarás, olyan jó lesz.

flagrans 2008.06.10. 11:31:03

nathanp:
azt mondod, h ez elsősorban nőket célozza, mert nem tudnak szarni? fantasztikus.

andi 2008.06.10. 15:28:46

ez annyira abszurd :)
grat

flagrans 2008.06.11. 10:11:52

nekem miért jut eszembe erről a Borsodi?
viszont,a Borsodiról sosem jutna eszembe a Danon. :-D

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2008.06.11. 10:13:48

A hasonlóan idióta rágóreklám ugrik be:
"ÉS EZ LEGÁLIS?"

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása