Feltételezett ügyfél: Danone
Feltételezett brief:Sziasztok!
Ígértem egy kis munkát így a hét végére, hát tessék. Van ugyebár az Activia családon belül egy joghurtitalunk. Már egy ideje a piacon van, de eddig nem nagyon fogyott. Decemberben bevontunk egy tanácsadócéget, hogy kiderüljön, mi lehet a gond.
Nemrég prezentáltak: kiderült, hogy a kudarc két okra vezethető vissza, fontossági sorrendben:
A. Kiszerelés: Az eddigi 500 literes változat nem fért be a fogyasztói kosarakba / nem bírták elcipelni a vásárlók a kasszáig.
B: Élettani hatás: vakteszteinket egy idő után kénytelenek voltunk WC-kben tartani (hashajtás).
Tekintve a költségvonzatot és a problémák súlyát, végül úgy ítéltük meg, hogy az első problémát orvosoljuk: egy japán cég bevonásával ezredére kicsinyítettük a gyártósort, úgyhogy pár napon belül boltokba kerül a fél literes változat - - ezt kellene valahogy hirdetni.
A másik dolog most egyelőre nincs fókuszban, ha trükkösen úgy tudjátok megfogalmazni, hogy előnyt jelenthessen, akkor respect, de ha nem, az sem baj, csak ne írjunk olyat, hogy nem lesz bajod tőle, mert az jogilag kifogásolható lenne.
Köszike,
Sz
Ügynökség feltételezett levele a megbízónak
Sziasztok!
Fősorba beraktuk a termékelőnyt, ahogy kértétek ("akár magával is viheti"). Ami a másik jellemzőt illeti, arra gondoltunk, hogy a hashajtó hatást megfogalmazhatjuk úgy is, hogy "segítség az emésztőrendszernek", és akkor máris előnynek hangzik, nem? Elvégre ami idő előtt távozik, azzal már nincs gondja az emésztésnek, nem igaz?!
Szép napot, ha van kérdés-kérés, várjuk!
J.
Címkék: metró danone brief