Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nősoviniszta fehérneműreklám

Tegnap egy igazi hímsoviniszta reklámot tárgyaltunk ki, ezért a politikai korrektség azt kívánja, hogy most a másik oldal felé lengjen ki az inga. Erre a célra tökéletesen megfelel a Blush fehérnemű hirdetése, amelynek alapgondolata csak nehezen lenne fennköltnek nevezhető. Arra igyekszik ugyanis rámutatni, hogy egy bugyi sokkal több egyszerű fehérneműnél, valójában nem más, mint egy sokszorosan megtérülő befektetés Segítségével ugyanis meghódíthatjuk álmaink pasiját annak bankszámlájával együtt, akiből aztán kifacsarhatjuk a limót, jachtot, lakást, majd az esküvőt követő néhány évnyi lapulás és sunnyogás után beadhatjuk a válókeresetet, hogy aztán a jól megérdemelt pénzmaggal a zsebünkben (illetve bugyinkban) távozhassunk. Igazán épületes, szívet melengető gondolat, ami ha az utóbb évek botrányait (Ambramovicsné és McCartneyné sztorijára gondolhatunk) elnézve bizony sok nőtől nem is áll olyan távol. Arról, hogy ők Blush fehérneműt hordanak-e, nincs információm.

  forrás: adsoftheworld

Címkék: humor szex

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr92575023

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.07.20. 16:39:37

Nősoviniszta fehérneműreklámA Blush fehérnemű hirdetésének alapgondolatát csak nehezen lehetne fennköltnek nevezni. Arra igyekszik ugyanis rámutatni, hogy [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dnd 2008.07.20. 11:41:37

Ööö... Szerintem ez is hímsoviniszta reklám...
Mivel a nőket a szexszel manipuláló, pénzéhes cafatokként mutatja be, akik tönkreteszik a szegény férfiakat.

sourcerror 2008.07.20. 12:26:17

Vagy pedig nősoviniszta, mert a nőket arra biztatja, hogy szexxel manipuláló pénzéhes cafatok legyenek.

FPéter 2008.07.20. 12:32:50

dnd szerintem pedig biztatja őket erre.

e-manci 2008.07.20. 12:51:04

abramovicsne azert nem csak ugy penzehsegbol tiplizett le apu penzevel, hanem rossz neven vette, hogy apu fiatal modellcsajt kurogat

LongJohnHolmes 2008.07.20. 13:09:27

nem kell nősülni:) A bugyinál le kell állni és kész:) Főleg, ha a pasinak annyi pénze van, mint a piktogramon:)

Azonkívül nem a bugyi szabása a lényeg, hanem a mérete:))))

Clarice Starling 2008.07.20. 13:21:51

Hímsoviniszta. mert a nőket a hímsovinizmus másra sem bíztatja évezredek óta, mint hogy a testük az egyetlen fegyverük a férfiakkal szemben. Nő egyenlő test és irracionalitás a hímsovinizmus szerint. a reklám meg ugyanezt súlykolja

Mária 2008.07.20. 13:30:27

Az összes befektetési tanácsadó elmehet a sunyiba :)))

A Blush tudja a sikeres életstratégia titkát :)

Gruul 2008.07.20. 13:41:51

Nősoviniszta, mert a nőket nősoviniszta kommentekre készteti.

Bálint E 2008.07.20. 13:43:17

Szerintem meg hatalmas.. Gyárt ez a cég férfi fehérneműket is? :)

Jómunkásember 2008.07.20. 13:54:14

szerintem klassz lenne beiktatni egy alternativ leágazást is a gyűrű környékére egy házassági szerződéses papírral meg h aztán a pasas cseréli az asszonkát egy 20as modellre a mami meg ott marad 5 pulyával.:)

jóval valósághűbb lenne...:)

macskafaraok 2008.07.20. 15:38:22

Nagyon bölcs és sokat tapasztal egy reklám...

Ugorj 2008.07.20. 16:34:17

Felháborító, hogy csak erre azaz a pénzszerzésre és az exférjek kifacsarására használják a nők a fehérneműt.

2008.07.20. 16:35:50

Szerintem semmilyen soviniszta, csak cinikus humor. Én kedvelem az ilyet, de ez ízlés kérdése.

TGV 2008.07.20. 17:03:27

szerintem azert hibadzik valahol a reklam.
legalabb a gyuruig minden nyilra egyre dragabb bugyikat kene rajzolni...
en pl. milliomos letemre azt hiszem elgondolkodnek, hogy a valasztottam, miert hordja mindennap ugyanazt az olcso fehernemut...

Zitus 2008.07.20. 19:07:24

sztem vicces és könnyed, még akár vennék is ilyen bugyit... pedig elég valószínűtlennek tartom, hogy valaha a testemnek köszönhetően jutok el mjuk a harmadik pontig... de vicces :D

Hix__ · http://hix--.blog.hu 2008.07.20. 19:38:50

LongJohnHolmes: tévedsz, nem a bugyi mérete a lényeg, hanem ami alatta van.

Budapest Legdühösebb Embere 2008.07.21. 11:54:43

Szerintem:
Hál' Istennek Hím- és nősoviniszta világban élünk.
Úgy értem megvannak a sarokpontok női- és férfi fejjel-szívvel gondolkodás terén. Mindig így volt és mindig így lesz.
Azokat a férfiak, akik ezt felismerik és tisztességes módon alkalmazzák, sikeresek, ugyanígy az ilyen nők talán még sikeresebbek.
Amúgy hülyén hat ez a soviniszta jelző, ez inkább maga a férfiasság-nőiesség.
Nem véletlen, hogy itt is megy a licit: férfisoviniszta vagy nősoviniszta.
Ez egyszerre férfias és nőies. A nők gondoskodásra és biztonságra vágynak, a férfiak meg, hogy mindezt megadhassák a nőknek.
Tökjó ez így!
Helyes reklám. Szerintem.

albinoblacksheep 2008.07.21. 12:53:23

Szerintem meg eleve hibás a reklám!
Az elején két vörös csíkkal át lenne húzva a bugyi, úgy az utána következő flow-t könnyebben elhinném. :)

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.07.21. 13:28:14

Kár, hogy a design ennyire igénytelen.

Bronco 2008.07.21. 20:49:13

Van egy mondás, majdnem így szól: az egész világ a bugyi körül forog. Persze mindenki tudja, hogy a lényeg a bugyi mögött van, de az ötlet pont ezért jó.

kacsa! 2008.07.22. 12:21:47

Társat keresek. Blush bugyis csajok előnyben! :D

vanabi 2008.07.24. 15:35:52

Nekem tetszik. Legalább nem beszél félre és mindenki érti miről van szó. Aztán meg mindeki azt gondol róla, amilyen ő maga.

némó 2008.07.24. 23:42:26

van egy teljesen hasonló layout sorozat, talán valami pia, ott is ikon-nyíl sorozatban mesélnek el több hasonlóan fanyar történetet, díjat is kapott talán pár éve...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.07.25. 09:49:10

A 42 Below Vodka kampányára gondolsz, az tényleg zseniális. Itt van: adsoftheworld.com/media/print/42_below_vodka_casino

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása