Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Tegnap egy igazi hímsoviniszta reklámot tárgyaltunk ki, ezért a politikai korrektség azt kívánja, hogy most a másik oldal felé lengjen ki az inga. Erre a célra tökéletesen megfelel a Blush fehérnemű hirdetése, amelynek alapgondolata csak nehezen lenne fennköltnek nevezhető. Arra igyekszik ugyanis rámutatni, hogy egy bugyi sokkal több egyszerű fehérneműnél, valójában nem más, mint egy sokszorosan megtérülő befektetés Segítségével ugyanis meghódíthatjuk álmaink pasiját annak bankszámlájával együtt, akiből aztán kifacsarhatjuk a limót, jachtot, lakást, majd az esküvőt követő néhány évnyi lapulás és sunnyogás után beadhatjuk a válókeresetet, hogy aztán a jól megérdemelt pénzmaggal a zsebünkben (illetve bugyinkban) távozhassunk. Igazán épületes, szívet melengető gondolat, ami ha az utóbb évek botrányait (Ambramovicsné és McCartneyné sztorijára gondolhatunk) elnézve bizony sok nőtől nem is áll olyan távol. Arról, hogy ők Blush fehérneműt hordanak-e, nincs információm.
forrás: adsoftheworld
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.